ח"כ עודה: המאבק בממשלת הימין יהיה פרלמנטרי וברחוב – ביחד יהודים וערבים

"המאבק שלנו לא יהיה רק בפרלמנט, אלא גם ברחובות של יהודים וערבים ביחד. בעת השבעת הממשלה, אחר כך לאורך כל השבועות הפגנות. בכל מקום ניאבק ציבורית, זה יהיה מאבק לא רק לרוחב אלא גם לעומק", כך אמר אתמול (שני) יו"ר רשימת חד"ש-תע"ל, ח"כ איימן עודה, בישיבת הסיעה שנערכה בכנסת ונפתחה לתקשורת.  לדבריו "אין לנו כוונה להחזיר את הממשלה הרעה הקודמת, של בנט ולפיד, שהייתה ממשלה רעה מאוד. יש לנו הזדמנות להיאבק נגד הממשלה הזאת, יחד עם זאת לבנות אלטרנטיבה של ממש נגד הכיבוש הארור".

ח"כ טיבי: "לפני מספר ימים ראינו פוגרום של מתנחלים בפלסטינים בחברון" (צילום: ואפא)

 

אחריו נשא דברים יו"ר הסיעה, ח"כ אחמד טיבי, שהוסיף " לפני מספר ימים ראינו פוגרום של מתנחלים בפלסטינים בחברון. היה אירוע שבו מתנחל תקף חיילת, ואז לפיד, גנץ והרמטכ"ל גינו בתוקף את תקיפת החיילת. האירוע המרכזי היה הפוגרום נגד הפלסטינים. לא שמעתי שום גינוי. זאת צביעות, זה נקרא מוסר כפול. מתנחלים תוקפים פלסטינים לפעמים בעידוד חיילים".

יצוין האלוף (במיל׳) ח"כ יואב גלנט (הליכוד) נבחר אתמול ליו"ר הזמני של וועדת חוץ וביטחון. עשרה מחברי הוועדה הצביעו בעד, ארבעה התנגדו – ובהם נציג חד"ש-תע"ל. לאחר המינוי אמר גלנט: "האיומים על ביטחון ישראל, והפעילות לביצור ביטחונה ומעמדה – אינם חדלים לרגע ואינם תלויים במציאות הפוליטית הפנימית".

 

עוד בנושא: https://zoha.org.il/116826