ח"כ עודה: אנו מתנגדים לפגיעה במוחלשים ולכן נצביע נגד התקציב של ליברמן

יו”ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה (חד"ש), התייחס אמש (מוצ"ש) לפרסום של מוחמד מג’אדלה באולפן שישי בחדשות 12, לפיו כתב בקבוצת הוואטסאפ של חברי החזית: "חברים, אין מצב שנצביע בעד התקציב".

יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה, אמש בתכנית "פגוש את העיתונות" עם רינה מצליח (צילום מסך: חדשות 12)

 

במהלך הריאיון עם רינה המצליח, במסגרת התכנית "פגוש את העיתונות", אישר ח"כ עודה את ההדלפה: "העמדה שלנו היא נגד תקציב שפוגע במוחלשים, נצביע רק לפי הערכים שלנו". בהמשך הדגיש: "אנחנו נגד התקציב שמנהיג איווט ליברמן, אדם ימני קיצוני שרוצה להעלות במצע הכלכלי שלו את גיל הפרישה". לגבי ההתכתבות, הוא הכריז שחברי סיעתו לא יתמכו בתקציב: "זה טוב שמה שאנחנו כותבים בוואטסאפ מגיע למהדורה. אנחנו נגד התקציב שמנהיג איווט ליברמן, אדם ימני קיצוני".

בהתייחסו לרע"מ התומכת בממשלת הימין, אמר ח"כ עודה "מנסור בינתיים לא הביא שום דבר. אנחנו הבאנו תוכנית כלכלית של מיליארדים ויותר חשוב מזה – אנחנו, הרשימה המשותפת, הפלנו את חוק האזרחות. מה שמעניין את נתניהו זה להפיל את בנט – אותנו מעניין לקדם את הערכים שלנו". עוד הוא הזכיר במהלך הריאיון כי תנועתו אינה חלק מהממשלה ולכן היא מצביעה רק לפי המצפון הערכי שלה. "תראי את מרצ", הוא השווה. "הם מצביעים בעד חוק האזרחות. יש שיקולים בקואליציה להצביע, לא משנה מה, רק כדי שהממשלה תחזיק. באופוזיציה השיקולים הם להפיל את הממשלה".