ח"כ כסיף חולל סערה במליאה: אריה שצ'ופק – קורבן הכיבוש, כמו אחמד שחאדה

חבר הכנסת עופר כסיף עורר בצהריים (רביעי) סערה במליאת הכנסת כשהתייחס לפיגוע הכפול בירושלים, בו נצרח אריה שצ'ופק (16) ונפצעו 26 בני אדם. "אני רוצה להביע צער על שפיחות הדמים הבלתי פוסקת, ולמסור את תנחומיי לכל קורבנות הכיבוש – יהודים ופלסטינים כאחד", אמר בדוכן כסיף במליאה.

ח"כ עופר כסיף נושא דברים, בשעות הצהריים, בעקבות הפיגוע הרצחני בירושלים (צילום מסך: ערוץ הכנסת)

 

"אתמול והיום נרצחו שני שני נערים בני 16 – אריה שצ'ופק שנרצח היום, ואחמד שחאדה שנרצח אתמול. שחאדה לפי צה"ל נורה למוות במהלך עימותים בשכם, אך לפי הפלסטינים, הוא לא היה מעורב בחילופי האש עם הכוחות". "אנחנו רוצים ששפיכות הדמים הזו תסתיים, והיא תסתיים רק כשהכיבוש יסתיים", הדגיש כסיף. בתגובה החלו לצעקות בספסלי הימין. ח"כ בועז ביסמוט מהליכוד, וכינה את דבריו "בושה". עמיתה בסיעתו, טלי גוטליב, אף היא הטיחה דברים בכסיף ויצאה מהמליאה.

מאוחר יותר צייץ ח"כ כסיף בטוויטר: "במסגרת ההידרדרות הפאשיסטית אסור לדבר על הכיבוש וקורבנותיו, והבעת צער על מותו של נער פלסטיני כנער יהודי כואבת לאוזן הגזענים בכנסת. הכיבוש אחראי להרג ושפיכות הדמים, של פלסטינים וישראלים כאחד, והכאב על אבדן החיים משותף. נמשיך להילחם לסיום הכיבוש ולמען השלום שיפסיק את שפיכות הדמים".

 

סרטון: דבריו של ח"כ עופר כסיף במליאת הכנסת

https://www.facebook.com/ofercass/videos/462853445973283