ח"כ כסיף במפגש בתל-אביב: שלושה מתוך חמישה ח"כים המצטיינים ברשימה המשותפת

ח"כ עופר כסיף (חד"ש – הרשימה המשותפת) שיבח אמש (חמישי) את פעילותה האופוזיציונית העקבית של המשותפת בכנסת היוצאת והדגיש ש"שלושה מתוך חמישה חברי הכנסת המצטיינים הם חברים בסיעת המשותפת". כסיף השתתף במפגש שנערך בגדה השמאלית בתל-אביב בו לקחו חלק מזכירת חד"ש ת"א, עו"ד נועה לוי ובהנחיית עו"ד מור סטולר. יצוין שרוב הקהל שהשתתף באסיפה היה צעיר, בהם חברי בנק"י ופעילי מסרבות – רשת התומכת במסרבים לשרת בצבא כיבוש.

נועה לוי, עופר כסיף ומור סטולר במפגש של חד"ש שנערך אמש בתל-אביב (צילום: זו הדרך)

 

כסיף ולוי הדגישו את עמדתם הנחושה של חברי הכנסת של המשותפת  ובהם הח"כים של חד"ש. "המשותפת מציעה חלופה שמאלית אמיתית ועקרונית לבוחרים היהודים והערבים, להבדיל ממפלגות המגדירות את עצמן 'שמאל' שלא היססו להצטרף לממשלת הימין של לפיד ובנט בשנה האחרונה", הדגישו.

לדברי כסיף במהלך כהונת ממשלת הימין "נרשמה עליית מדרגה בהריסת בתים בשטחים הכבושים וגם בערים בישראל, בהן בטייבה וטירה, וכל זה בוצע בידי ממשלה שקוראת לעצמה ממשלת שינוי. המצב רק החמיר בגלל שרע"מ ומרצ הצביעו בעד הצעות חוק האזרחות, בעד תקציב המדינה, בפשרה כביכול בהתנחלות אביתר הכרוכה בגזל אדמות הפלסטינים תושבי האזור. גם תקציב המדינה האחרון, שעבר בקולותיהם של חברי הכנסת של העבודה, מרצ ורע"מ, הוא התקציב האנטי-חברתי ביותר שהיה בשנים האחרונות".

זוהר אלון

עוד בנושא: https://zoha.org.il/114504