חיפה: הפגנה של מוסאוא נגד הגזען ליברמן

פעילי מוסואוא (שוויון) קוראים להשתתף בהפגנה שתתקיים מחר, יום א', בשעה 19:30 מול תיאטרון חיפה בעת כינוס בחירות של "ישראל ביתנו" בהשתתות מנהיגה איווט ליברמן. כמו כן,  מרכז מוסאוא לזכיות האזרחים הערבים יצא לקמפיין בשפה העברית והרוסית, כאשר מעלה הקמפיין שאלות קשות לאלה שמדברים על "נאמנות", הקמפיין פונה למגזר הרוסי בכדי לעורר את זכרוני לגבי "ההישגים" של נציגם ליברמן בנושאים שונים למען החברה הרוסית.

מרכז מוסאוא מזהיר מההסתה לגזענות ושנאה כלפי האזרחים הערבים ומעלה שאלות שמחיבות תשובות מביניהם: "מי היה שר התשתיות עד ה-2004, בזמן שהבת שלו עשתה מיליונים? מי תמיד ישב בממשלה עם ש"ס, בזמן שפגעו באינטרסים של עולים? מי היה סגן ראש הממשלה עד ה-2008, כאשר הפעילו את "וויסקונסין"?"

ג'עפר פרח מנהל מרכז מוסאוא פנה בסוף השבוע במכתב לראש עיריית חיפה יונה יהב, בדרישה לפטר את הסגנית שלו בעקבות ההתבטאויות הגזעניות והפשיסטיות שלה. עוד הזמין פרח את ראש להשתתף בהפגנה מארגן המרכז ביום ראשון הקרוב בשעה  19:30מול תיאטרון חיפה, נגד הכנס שלליברמן שיתקיים במקום, שמטרתו להסית נגד האזרחים הערבים ולקרוא ליהוד העיר חיפה. מרכז מוסאוא עלה בקמפיין בשפה העברית לקריאה להצטרפות למטה נגד גזענות ופאשיזם, כאשר הבליט את האדישות של החברה הישראלית לפאשיזם המשתולל שמסכן את כל רבדיה של החברה הישראלית.