חוזרים לבלפור ולרחובות ברחבי הארץ; מוסיקאים הפגינו מול ביתו של שר התרבות

עקב ביטול מצב החירום המיוחד תנועות המחאה נגד שלטון הימין שבות הערב (מוצ"ש) להפגין ברחוב בלפור בסמוך למעונו של ראש הממשלה בנימין נתניהו המואשם בפלילים. משמעות ביטול מצב החירום היא שממחר ניתן יהיה לקיים שוב הפגנות ומחאות נגד שלטון הימין גם במרחק של יותר מקילומטר מהבית. מתנועת הדגלים השחורים נמסר "אחרי שבועות של סגר פוליטי, והגבלות לא חוקיות על ההפגנות אנחנו חוזרים הערב להפגין בבלפור כדי להגיד לביבי זה לא יגמר עד שתלך. במוצ"ש הקרוב כולם עולים לבלפור". יצוין שלפניכן ייערכו משמרות מחאה באלף צמתים, גשרים ורחובות ברחבי הארץ. חד"ש ומק"י קראו לחבריהן להצטרף לכל המחאות.

כ-100 מוסיקאים הפגינו אתמול (שישי) בשעות הצהריים מול ביתו של שר התרבות והספורט חילי טרופר בנס הרים. זאת במחאה על המשך איסור ההופעות בשל משבר הקורונה. המפגינים, שבאו עם כלי הנגינה שלהם, קיימו "חזרה" בדרך להפגנה ואף שילבו קטעי נגינה במחאה מול ביתו של השר.

בהפגנה, דרשו המפגינים מהשר להקדים את פתיחת האולמות לשלב מוקדם יותר ברשימת השלבים כפי שהובאה בפני הממשלה, לאפשר להם לפעול לפי המתווה של התו הסגול ולהתאים אותו לפי גודל האולם, תנאי המקום וסוג המופע ולהעביר את מענקי התמיכה למוסדות התרבות שהובטחו בתחילת המשבר.

הפגנת הצמתים והגשרים בפייסבוק:

https://www.facebook.com/events/360274915024047

ההפגנה בבלפור בפייסבוק:

https://www.facebook.com/events/3335550663180106