חד"ש: עוד מספר ימים לבחירות וטרם הסתיימה המערכה

כמה מסקרי סוף השבוע כבר מעניקים לחד"ש חמישה מנדטים, והתקשורת לא מפסיקה לדבר על ההצבעה הגוברת לחד"ש על רקע האכזבה ממפלגות השמאל הישן. חד"ש יכולה להיות ההפתעה של הבחירות האלה. הגיע הרגע למאמץ האחרון: בשיחות עם חברים, בנוכחות בולטת בשטח ובפעילות האינטרנט.

עוד ניתן לצפות בסרטון הסיום של קמפיין חד"ש "בימים בהם האש משתוללת". הסרטון, שמדבר על חשיבות הקול הברור והעקבי של חד"ש נגד מלחמות מיותרות, כבר זוכה להדים רבים. זה סרטון מאוד חזק ומשכנע, שמומלץ לשלוח לכל המכרים והמכרות שלכם.

חד"ש היא לא רק הבחירה המוסרית והפוליטית הנכונה. היא גם הסיעה האפקטיבית ביותר בכנסת ועבור אנשים רבים חד"ש הפכה הפעם לאופציית הצבעה. הם צריכים רק עוד קצת חיזוק ועידוד כדי לדעת שיש עוד רבים כמוהם, כדי ללכת לקלפי ולהצביע בפועל. איך עושים זאת? מדברים עם חברים, מספרים ומפיצים את המסרים שלנו ברשת, מצטרפים לפעילות ברחובות הערים ומתנדבים לפעילות יום הבחירות, לובשים חולצה של חד"ש כשיוצאים מהבית, שמים מדבקה על האוטו, מתנדבים לפעילות יום הבחירות, תולים שלט (פלריג) על המרפסת, לוקחים כמה דקות באמצע יום העבודה כדי לספר לחמישה חברים וחברות , מעלים בשיחות את השאלה הכי מתבקשת בימים הקרובים: "למי את מצביעה בבחירות?" ועונים את התשובה היחידה המתקבלת על הדעת: "ברור שחד"ש"

לפרטים נוספים על הפעילות ברחבי הארץ בימים האחרונים של מערכת הבחירות: www.hadash.org.il