חד"ש מציעה ליווי והגנה לעובדים, לסטודנטים ולתושבים הנרדפים בידי גזענים

חד"ש מציעה בימים האחרונים ליווי והגנה לעובדים, לסטודנטים ולתושבים הנרדפים בידי גזענים. בקריאה שפרסם סניף ירושלים של חד"ש נאמר "ימים לא פשוטים בעיר שלנו, ירושלים, ובכל הארץ. הרחובות גואים אלימות וכולנו נחשפנו לתמונות הקשות בערים המעורבות. כרגע נוצר מצב בו מעסיקים מבקשים מעובדיהם הערבים לא להגיע לעבודה – ומי שכן מגיע, חשוף לסכנה ממשית לחייו. כחלק מהמאמצים להרגעת הרוחות והפיכת המרחב הציבורי לבטוח יותר, פתחנו קו חם המיועד לליווי עובדים ועובדות חזרה ממרכז העיר לבתיהם".

הקריאה שפרסמה חד"ש ירושלים בשפה הערבית

 

עוד ביקשו בסניף "מירושלמים וירושלמיות שירצו לקחת חלק, בזמינות גבוהה יחסית בימים הקרובים. המטרה היא לעשות ליווים כמה שיותר מתוכננים מראש ולא כמקרה חירום. אנחנו יוצרים קשר עם ארגוני עובדים, פורומים ונפיץ את הקריאה. זה מקרה חירום. היוזמה הזו היא של אנשים שאכפת להם מהעיר הזאת וגם מהפלסטינים שחיים בה. זהו אינטרס משותף של המעמד העובד בירושלים".

גם חד"ש סטודנטים באוניברסיטאות ובמכללות פרסמה קריאה לפיה לאור האירועים האחרונים, ימנים פשיסטים ותוקפים סטודנטים ערבים, אנו פועלים בחזית הסטודנטים למתן שירותים לסטודנטים במעונות ובבתיהם, מי שעומד בפני מעקב, תקיפה או כל בעיה – ניתן לפנות אלינו". חד"ש תל-אביב פרסמה אף היא קריאה לפיה "ערבים ויהודים מפחדים לצאת מהבית או לעשות את הדרך לבתיהם. אם אתם רוצים צריכים עזרה כלשהי – צרו איתנו קשר".

 

קשר עם סניף חד"ש תל-אביב:

https://forms.gle/4VVouwb8KglLMGRtH9

 

קשר עם סניף חד"ש ירושלים:

https://forms.gle/3n87EaWKszXfxBzt8