חד"ש לא מסתפקת בדיבורים, היא מחזיקה מחויבות אדירה לפעילות בשטח

הנה תמונה המסבירה מדוע אצביע חד"ש (ותע"ל). כי חד"ש לא מסתפקת בדיבורים ובנוכחות בכנסת אלא מחזיקה מחויבות אדירה והבנה עמוקה של החשיבות של להיות בשטח, בהפגנות, בכל מאבק שצריך להיות בו – מהשטחים, דרך גבעת עמל, שביתות ושאר סכסוכי עבודה, מאבקי נשים באלימות ורצח, ילדי תימן, סרבנות, למען דמוקרטיה, לעצירת הקטל בענף הבניין, ועד המאבק הכי חשוב והכי פחות מוערך: המאבק על הישרדותנו בעידן משבר האקלים.

וכמו שהיא נוכחת בשטח, כך היא מחויבת לכל הנושאים האלה גם בכנסת. אין עוד אף מפלגה עם מחויבות שמאלית כה רחבה וכה עקבית, לאורך שנים, עם הצלחות מוכחות בחקיקה ובמאבקים פרלמנטריים חיוניים.

בנוסף, אם בל"ד לא תכנס (הלוואי והיא כן, אבל מאוד סביר שלא) – אז לא תהיה עוד אף מפלגה בה תיבחר אישה פלסטינית לכנסת ה-25. ודאי שאף אחת לא אישה עם הרקורד המרשים של ח"כ עאידה תומא-סולימאן, שגם תגיע לחלק פרחים אדומים לפועלים במחסום באחד במאי, גם תוביל ועדת כנסת להגנה על נשים באשר הן ותקצור שבחים מנשים מכל המגזרים, והיא גם תצהיר בלי לגמגם (בניגוד לרוב הגברים של הרשימה המשותפת הנוכחית, למרבה הצער) ש"זכויות להט"ב הן זכויות אדם".

וביום שאחרי הבחירות, והוא ממש קרוב, בואו נחזור לעבוד לבנות את השמאל בכל הכלים הנוספים שיש לנו – התאגדות, חינוך, תקשורת עצמאית, מחאה עממית בשטחים וכל כלי אחר. חיוני להצביע כדי לעצור את הפשיזם ולתת חלופה שמאל ראויה – אבל בעשייה היומיומית שלנו נמצאות השליחות והתקווה הגדולות ביותר.

חגי מטר

עוד בנושא: https://zoha.org.il/116348