חד"ש, בל"ד ותע"ל הסכימו להתמודד במסגרת הרשימה המשותפת בבחירות לכנסת ה-25

הרשימה המשותפת תתמודד בבחירות לכנסת ה-25 שיתקיימו ב-1 בנובמבר.  בסוף השבוע שעבר חתמו חד"ש ובל"ד על הסכם לריצה משותפת במשרדי סניף מק"י בנצרת. הלילה (בין שלישי לרביעי) הצטרף המרכיב השלישי ברשימה המשותפת, מפלגת תע"ל בראשות ח"כ אחמד טיבי. זאת, לקראת המועד האחרון להגשת הרשימות – מחר בחצות.

ח"כ עופר כסיף (חד"ש – הרשימה המשותפת) הדגיש באירוע כי התמיכה במשותפת היא "צו השעה במאבק נגד סכנות הפשיעה המשתוללת, הפשיזם, המשך הכיבוש ויוקר המחייה הגואה". ח"כ כסיף התחייב כי "המשותפת תמשיך לפעול כסיעה פוליטית משפיעה ועצמאית, בדיוק כפי שנהגה בכנסת ה-24. במהלך הקדנציה האחרונה, בלטו חברי וחברות הרשימה המשותפת כח"כים הפעילים ביותר בקרב כלל סיעות הבית, והצטיינו לפי מדד פרלמנטרי".

עוד הדגיש כסיף, כי "את הישגיה הרבים הצליחה המשותפת לקצור ללא כל ויתור על עקרונותיה. היא המשיכה להיות הכוח היחיד שפעל ללא פשרה למען שוויון אמיתי עבור כלל האזרחים. המדיניות שקידמה הרשימה   המשותפת,  כמו   גם   פעילותה   בוועדות ובמליאה, כוונו תמיד לטובת החברה בכלל, ולטובת החברה הערבית הסובלת מאפליה בפרט. בכך מונחת משמעותה האמיתית של ההשתתפות במשחק הפוליטי. השפעה פוליטית נמדדת באופן בו משתמשים הנציגים בכלים הפרלמנטריים העומדים לרשותם כדי לקדם יישום עקרונות. לא נכנע ולא נוותר על עקרונותינו למען הבטחות סרק לפירורים".

לעולם לא נמכור בזול את המלצתנו על המועמד הראוי לראשות הממשלה, ובוודאי שלא נעשה זאת בתמורה להבטחות ריקות מתוכן. מועמד שירצה לזכות בהמלצתנו יצטרך לעמוד בדרישות הפוליטיות שנציב. כך נראית השפעה פוליטית אמיתית ובלתי מתנצלת", הדגיש.

בהמשך ציין ח"כ כסיף: "נמשיך בדרכנו הפוליטית ולא נהיה כפופים אלא לצו מצפוננו ולציבור שבחר בנו. לא נהיה כלי משחק בידי המפלגות הציוניות ושרי הממשלה. נפעל רק במטרה להשיג שלום, שוויון וצדק חברתי!".

במערכת הבחירות הנוכחית יפקדו פעילי הרשימה המשותפת  משפחות, ישוחחו עם תושבים ויערכו אירועים ציבוריים רבים. המטרה: לחזק את מעמדה המוביל של המשותפת כחלופה האמינה לגזענות ולכיבוש.

 

עוד בנושא: https://zoha.org.il/115314