חברי הכנסת של חד"ש-תע"ל יהפכו לעצם בגרונו של איתמר בן גביר

איתמר בן גביר רוצה לגרש, לנשל ואפילו להרוג את החברים שלי, את השכנים שלי, וכנראה גם אותי. אני יפואי מלידה ופעיל בכל חיי הבוגרים בחד"ש. בבסיס הזהות שלי והחיים שלי נמצאת השותפות היהודית-ערבית. לא שותפות של בעל בית ומשרת, שותפות מתוך שוויון, שותפות המבוססת על חיי יום-יום ועל אמונה במאבק שרק עם שוויון מלא לשכנים ולחברים שלי אני אוכל לחיות כחלק מעם חופשי בדמוקרטיה.

השר לביטחון פנים הבא? (צילום מסך: ערוץ 14)

 

עד לפני שנתיים בן גביר לא עבר את אחוז החסימה. עכשיו הוא עלול להוביל את הסיעה השלישית בגודלה בכנסת. כהניסט נוסף בכנסת שזכה לפי 3 זמן מסך בערוצי הטלוויזיה מכל חברי הכנסת הערבים גם יחד. עוד השבוע אנחנו עלולים לקבל עשרה כהניסטים נוספים בכנסת ואף בממשלה. אם אתם חרדים כמוני מתרחיש זה – מקומכם לצד הקורבנות של הימין הכהניסטי. המקום שלכם צריך להיות לצד הערבים שנאבקים לשוויון. אם אתם מצפים מהערבים ששוב ינהרו אל הקלפי ויצילו את כולנו מביבי, אל תטיפו להם מוסר צדקני על הדמוקרטיה היהודית הנפלאה שלנו – הצטרפו אליהם. הבחירה השמאלית היחידה בבחירות לכנסת ה-25 היא הצבעה "ום" לחד"ש-תע"ל.

ובנוסף, הצבעה לחד"ש-תע"ל היא ההצבעה הכי אסטרטגית וחכמה כדי למנוע מבנימין נתניהו והימין קיצוני להשיג רוב. לצערי הרב חד"ש-תע"ל נמצאת כעת ממש על אחוז החסימה. זאת, בניגוד למרצ שעושה קמפיין געוואלד למרות שהיא בטוחה לחלוטין על פי כל הסקרים שתעבור את אחוז החסימה ובניגוד לבל"ד שלא קרובה בכלל לאחוז החסימה. ייתכן ופער של כמה אלפים או אף מאות קולות בודדים יכריעו האם ארבעה נציגים של חד"ש-תע"ל יהפכו לעצם בגרונו של הימין הקיצוני. אל תתנו לבן גביר לגרש את השכנים והחברים שלי. הצביעו לחלופה שמאלית והאסטרטגית ביותר: “ום", הצביעו חד"ש-תע"ל.

עמרי עברון

עוד בנושא: https://zoha.org.il/116414