השר גנץ תוקף את ח"כ כסיף בגלל נאומו נגד הכיבוש באירוע השקה של חד"ש-תע"ל בת"א

שר הביטחון, בני גנץ, יו"ר מפגלת המחנה הממלכתי תקף הבוקר (רביעי) את ח"כ עופר כסיף (חד"ש) בגלל דבריו בכנסת השקה של חד"ש-תע"ל שנערך אמש בתל-אביב (ר' ידיעה נפרדת באתר). "שורש הרע בימינו הוא הכיבוש. הוא עוול נפשע בפני עצמו ובשבוע האחרון נרצחו 12 פלסטינים בשטחים הכבושים", אמר.

לדברי גנץ "ח"כ עופר כסיף שוב חצה קו אדום של שקרים והסתה – דווקא בזמן שחיילי צה"ל פועלים להגן על כל אזרחי ישראל, יהודים וערבים, מפני טרור רצחני. הם עושים זאת במקצועיות, בנחישות, בחתירה למגע ובהתאם לערכי צה"ל וטוהר הנשק וכולנו צריכים להוקיר אותם". על כך הגיב כסיף בציוץ: "אם פושע מלחמה כמוהו תוקף אותי משמע שאני במקום טוב".

ח"כ עופר כסיף (ראשון מימין) יחד עם חברי הכנסת איימן עודה ואחמד טיבי, אמש, באירוע השקה לרשימת חד"ש-תע"ל שנערך בתל-אביב (צילום: זו הדרך)

 

עוד הוסיף ח"כ כסיף "אתמול בתל אביב השקנו את הקמפיין בעברית של חד"ש-תע"ל בדרישה ברורה: שינוי מתוך שוויון! יחד, יהודים וערבים, קראנו לשינוי אמיתי ומלא של המציאות. למאבק בפשיעה ובגזענות, לסיום הכיבוש והקמת מדינה פלסטינית ולהחלפת המדיניות הכלכלית היוצרת רווחים למיעוט הטייקונים בכזו שתיצור רווחה לכולם. הנאום שלי כבר הרגיז את הגזענים כי העזתי לצאת נגד ההרג בשטחים הכבושים. עכשיו יש לכם הזדמנות להקשיב לו במלואו ולהצביע חד"ש-תע"ל בבחירות הקרובות".

 

סרטון – נאומו המלא, אמש, של ח"כ כסיף באירוע ההשקה שנערך בתל-אביב:

https://www.facebook.com/ofercass/videos/794219091820210