השמאל והעיר הגדולה: הערב ייערך כנס לחזון שמאלי לת"א-יפו

תחת הכותרת "השמאל והעיר הגדולה – חזון שמאלי לתל אביב-יפו" ייערך הערב (שני) כנס בת"א ביוזמת פעילי חד"ש. המארגנים מסרו: "בשנים האחרונות העיר שלנו מתרחקת מאיתנו, ורבים מאיתנו כבר לא מוצאים את עצמנו בה. המרחב הציבורי הפך לשדה קרב, החינוך קורס כי מורים לא יכולים לשלם את מחירי השכירות, סטודנטים נדחקים בגלל יוקר המחיה, אוכלוסיות מוחלשות ומיעוטים מפונים בכפייה מהבתים והאינטרסים של יזמי הנדל"ן באים על חשבון טובת התושבים. העיר שלנו משתנה, והופכת לעסק המגלגל מיליארדים על חשבוננו".

לדבריהם "תל אביב-יפו אחרת אפשרית. מה זה אומר שמאל מוניציפלי? איך אג'נדה שמאלית יכולה לבוא לידי ביטוי במדיניות הדיור, התחבורה, הסביבה והחינוך בעיר? מה דרוש לדמוקרטיה עירונית אמיתית, שתפעל בשבילנו ותייצג אותנו, בזירה המקומית והארצית? בכנס נציג מסמכי חזון לכל אחד מהתחומים, נשמע תגובות מאנשי מקצוע וציבור ונקיים דיון פתוח לכל".

ח"כ לשעבר דב חנין (חד"ש) יפתח את הדיונים בנושאים: דמוקרטיה עירונית – יוני ליבנה וחברת מועצת העיר שולה קשת; תחבורה – דניה ואקנין ודרור בוימל; סביבה – אורי אנזנברג ומור גלבוע; חינוך – אדם אלי וחבר מועצת העיר אמיר בדראן ודיור – טל שדות וטל אלסטר. מנחת הכנס: נועה לוי. המפגש ייערך בחנות הספרים "רידינג", אלנבי 43 החל משעה 19:00.

 

האירוע בפייסבוק