הרוג ה-20 בתאונות עבודה: עובד נמחץ למוות באתר בנייה בתל-אביב

עובד בן 30 נמחץ הבוקר (חמישי) למוות בין במת הרמה למרפסת באתר בנייה ברח' צ'לנוב בתל אביב. שמו טרם נמסר לפרסום. לפני שנתיים נהרג בנסיבות זהות דוד יגודייב באתר בנייה ברמת אביב. יצוין שזהו העובד השני שנהרג השבוע בתאונות עבודה באתרי בנייה ביום ראשון נפל מגובה ונהרג עובד באתר של חברת אשטרום באור עקיבא; מתחילת שבוע שעבר חל זינוק במספרן של תאונות העבודה באתרי הבנייה, ולמרבה הצער, התאונות הקטלניות. העובד שמת הבוקר הוא ההרוג ה-20 בתאונות עבודה, ה-10 באתרי הבנייה מתחילת השנה.

צוותי מד"א מנסים להציל את חייו של העובד, הבוקר, בתלאביב (צילום: מד"א)

לדברי הקבוצה למאבק בתאונות עבודה ובניין "למרות איתורן של הפרות בטיחות חוזרות ונשנות באתריהן של חברות קבלניות רבות, מנהל הבטיחות התעסוקתית אינו נוקט בהליכים שיביאו להטלת סנקציות כספיות או כתבי אישום בגין ההפרות, ואינו פונה לרשם הקבלנים בעניינן של חברות שחוזרות ומפרות את כללי הבטיחות. בהעדר הרתעה כואבת, ההפקרות הבטיחותית ממשיכה לגבות את חייהם של העובדים באתרי הבנייה".

יצוין שפועל בן 24 נפצע בינוני אף הוא הבוקר מנפילה מגובה באתר בנייה בעתלית. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים רמב"ם כשהוא סובל מחבלה בגפיים.