הסתיים פסק הזמן בסכסוך העבודה של עובדי חברת הביטוח AIG

פסק הזמן שנפתח לפני שבועיים בסכסוך העבודה בחברת הביטוח AIG עומד לפוג מחר (ראשון). כך נאמר במסר שהופץ אתמול (שישי) על ידי ועד עובדי חברת הביטוח. עוד נמסר לעובדים כי מחר תתקיים ישיבה מכרעת בין יו"ר הסתדרות המעו"ף, עו"ד גיל בר-טל, להנהלת החבה "ואנו עדיין מקווים ומאמנים שגם ההנהלה מעוניינת לחתום על הסכם בקרוב על הסכם לטובת כל הצדדים ושהפגישה תסתיים בהצלחה". "למדתם להכיר אותנו, אנחנו מתחייבים להפוך כל אבן כדי לשפר ובעיקר להסדיר את סביבת העבודה של כולנו ולהבטיח הסכם הוגן, ראוי וצודק", הדגישו.

יצוין שבמהלך חודש פברואר העובדים נקטו עיצומים והפסיקו את העבודה ביחידות המטה: תביעות, מערכות מידע, אגפי המוצר, שיווק, ביטוח מסחרי וכספים. AIG היא החברה היחידה בענף הביטוח והפיננסים שבה מבוצעת מהבית כלל העבודה ומשרדיה סגורים לחלוטין באופן רצוף, מאז פרוץ המגיפה בישראל במארס אשתקד.

בחודש אוגוסט האחרון הוכרז סכסוך עבודה בחברה, אולם ועד העובדים בחר שלא לנקוט בעיצומים ולהמשיך בתהליך המו"מ מתוך שאיפה להגיע להבנות עם ההנהלה בגין החזר הוצאות על עבודה מהבית הכוללות בין היתר חשמל, אינטרנט וסלולר וציוד משרדי שלא סופק במלואו. עוד שני סכסוכי עבודה פרצו בחודש האחרון בגלל רקע דומה: בבנק ישראל ובחברת "ארנסט אנד יאנג".

 

סרטון – ראשי הוועד מסבירים מדוע ננקטים עיצומים:

https://he-il.facebook.com/aig.hitagdut/videos/446180329766675

 

על סכסוך העבודה בבנק ישראל:

ועד עובדי בנק ישראל עתר לבית הדין: ההנהלה הפסיקה לשלם שעות נוספות

 

על סכסוך העבודה ב"ארנסט אנד יאנג":

לראשונה: סכסוך עבודה בפירמת ראיית החשבון הגדולה בישראל 'ארנסט אנד יאנג'