המאבק להצלת קואופ: 'לא נאפשר פגיעה בעובדים'; כבאים הפגינו בגדרה

מועצת העובדים הארצית של קואופ ישראל, תקיים מחר (ראשון) בצהריים ולראשונה ישיבה מיוחדת עם נאמני החברה במשרדים שבמודיעין, בהשתתפות עשרות נציגי עובדים מסניפי הרשת מרחבי הארץ.

העובדים, המיוצגים על ידי עורכי הדין גלילה ואלון הורנשטיין, הזמינו לישיבה את הנאמנים שמונו על ידי בית המשפט על מנת לערוך היכרות בין הצדדים, ולהתחיל לפעול בשיתוף פעולה למען קידום מכירת החברה כמקשה אחת. ההסתדרות דורשת את מכירת החברה "כמקשה אחת" "זו המטרה המרכזית שצריכה לעמוד לנגד עיני הנאמנים, תוך הסדר שמבטיח את המשך העסקת העובדים וקיומו של ההסכם הקיבוצי", מסר יו"ר ההסתדרות אבי נינסקורן

לדברי יו"ר הוועד הארצי של עובדי הקואופ, אורי צרפי "שיתוף הפעולה של הנאמנים עם הוועד וההסתדרות, חיוני להצלת הרשת ומעורר תקווה. קואופ היא רשת טובה עם ועד אחראי ועובדים מסורים ולכל הצדדים יש אינטרס משותף אחד – להציל את הרשת בשלמותה. לא נאפשר פגיעה בעובדים".

2018-12-01_154848

עובדי הקואופ מפגינים בירושלים (צילום: ההסתדרות)

עשרות כבאים הפגינו אתמול (שישי) מול ביתו של נציב הכבאות הארצי דדי שימחי בגדרההשבוע התפטר מצוות המו"מ ממלא מקום מנהל משאבי אנוש במערך הכבאות יואב גדסי. לטענת ארגון הכבאים התפטרותו באה בעקבות החלטת הנציב לבטל את ההבנות שהושגו בין הצדדים במו"מ המשותף בלווי המשרד לביטחון פנים.

הכבאים נשאו שלטים בהם נכתב "הכבאים נלחמים באש ודדי שמחי נלחם בנו" וקראו להתפטרותו של שמחי מתפקידו, תוך שהם מאשימים אותו כי התנהלותו מסכנת אף את חייהם.