הוגשה הרשימה המועמדים של הרשימה המשותפת; ח"כ עודה: אני לא בכיס של אף אחד

רשימת המועמדים של הרשימה המשותפת הוגשה אמש (חמישי) לוועדת הבחירות המרכזית. יו"ר הרשימה, ח"כ איימן עודה (חד"ש), מסר "זו רשימת האחדות של החברה הערבית. אנו גם מושיטים יד לכל הכוחות הדמוקרטיים בחברה היהודית כדי שיתמכו בנו, ונפעל למען הפלת ממשלת נתניהו ולביטול חוק הלאום". הוא הוסיף כי ברשימה מקווים ששיעור ההצבעה בחברה הערבית יגיע ב-17 בספטמבר ל-70%. בבחירות האחרונות שיעור ההצבעה בחברה הערבית היה כ-50%

במוקמות הראשונים ברשימה: 1. איימן עודה (חד"ש) 2. מטאנס שחאדה (בל"ד) 3. אחמד טיבי (תע"ל) 4. מנצור עבאס (רע"ם) 5. עאידה תומאסלימאן (חד"ש) 6. וליד טהא (רע"ם) 7. עופר כסיף (חד"ש) 8. היבא יזבק (בל"ד) 9. אוסמה סעדי (תע"ל) 10. יוסף ג'בארין (חד"ש) 11. סעיד אלחרומי (רע"ם) 12. ג'אבר עסאקלה (חד"ש) 13. סמי אבושחאדה (בל"ד) 14. סונדוס סאלח (תע"ל) 15. אימאן חטיב (רע"ם) ו-16. יוסף עטאונה (חד"ש).

ראשי הרשימה המשותפת, אמש, לאחר הגשת רשימת המועמדים לוועדת הבחירות המרכזית (צילום: אל אתיחאד)

ח"כ עודה אמר בריאיון לאתר בשפה האנגלית "טיימס אוף ישראל": "אנו לא בכיס של אף אחד".  הוא גם אינו פסל הצטרפות לממשלה בראשות בני גנץ. עם זאת הוסיף עודה כי התרחיש הזה פחות סביר: "אני לא חושב שגנץ מוכן. הוא יעדיף ממשלת אחדות לאומית מאשר מה שאנחנו רוצים. אבל אם יפנה אלינו ונראה שהולך בכיוונים הנכונים של שלום ושוויון אנחנו נקשיב".