ההרוג ה-41 בתאונות עבודה מתחילת השנה: עובד התחשמל במתקן לשטיפת רכב בטייבה

יחיא נסאסרה, בן 18 מטייבה, נהרג אתמול (שבת) אחרי שהתחשמל במתקן לשטיפת רכב בעיר, שככל הנראה היה בבעלותו. לאחר מאמצי החייאה בשטח, הוא פונה לבית החולים מאיר בכפר סבא במצב קריטי, ושם נקבע מותו.

מהקבוצה למאבק בתאונות בניין ותעשייה נמסר כי בשנים האחרונות אירעו שתי תאונות קטלניות נוספות בנסיבות דומות, שבהן מפעילי מכונות לשטיפת מכוניות באמצעות קיטור התחשמל במהלך ההפעלה. נסאסרה הוא הקורבן ה-41 בתאונות עבודה מאז תחילת השנה.

יחיא נסאסרה, ההרוג מתאונת העבודה בטייבה (צילום: הקבוצה למאבק בתאונות בניין ותעשייה)

 

אתמול גם נפצע באורח בינוני צעיר בן 16 בקריסת קיר באתר בנייה ביישוב ביר אל מכסור בגליל. הוא פונה לבית החולים רמב"ם בחיפה במצב בינוני עם חבלות בראש וגפיים. ככל הנראה הנער לא עבד באתר. עם זאת, חל איסור בחוק על כניסתם בני נוער לאתרי בנייה.

יצוין ששני עובדים נהרגו ועשרה עובדים נפצעו השבוע בתאונות עבודה, מהם שלושה באורח קשה. שניים מהעובדים שנפצעו נפגעו באתרי בניה שונים באותו הרחוב בקריית גת. ביום חמישי שעבר נפטר פארוק אחמד אלעטראש, בן 26, תושב הכפר ראי בשטחים הפלסטינים הכובשים. הוא נפטר מתוצאה מפציעה במהלך עבודתו באטליז באזור השרון. נהג משאית נמחץ למוות באותו יום תחת משאיתו ברחוב האורגים בחולון, ככל הנראה במהלך פריקת או העמסת סחורה.

 

עוד בנושא: https://zoha.org.il/114390