ההרוג ה-33 בתאונות עבודה מתחילת שנה: נהג טרקטור ממושב לוזית

יעקב אוחיון, נהג טרקטור בן 60  מהמושב לוזית שבמועצה אזורית מטה יהודה, נהרג ביום חמישי בהתהפכות בשטח חקלאי. כוחות מד"א שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו. הוא ההרוג השני בתאונות עבודה בשבוע שחלף. ביום ראשון נהרג מוחמד יוניס רבאע, בן 40 מהכפר דהרייה בשטחים הפלסטינים הכבושים, שנפל מחלון בקומה הרביעית באתר בניה ברחוב יוסף הגלילי ברמת גן. הוא פונה על ידי מד"א במצב קשה לבית החולים איכילוב, שם נאלצו לקבוע את מותו. מלבד החקלאי ופועל בניין שנהרגו בתאונות עבודה, השבוע נפצעו 15 עובדים נוספים מגיל 19 ועד גיל 67, מהם שלושה באורח קשה, ו-10 באורח בינוני.

מהמשטרה נמסר כי מבדיקה ראשונית עולה כי נהג הטרקטור ממושב לוזית ביצע עבודות בשטח, במהלכן ככל הנראה עלה עם צידו האחד של הטרקטור על מכשול שגרם לאובדן שליטה והתהפכותו שהובילה לתוצאה הטראגית.

מקום התאונה בו נהרג החקלאי יעקב אוחיון במושב לוזית (צילום: משטרת ישראל)

 

 מהקבוצה למאבק בתאונות בניין ותעשייה נמסר כי אוחיון הוא העובד הרביעי שנהרג מתחילת השנה עקב התהפכות טרקטור, וזאת בנוסף לשלוש תאונות קטלניות נוספות בענף החקלאות בהן היה מעורב טרקטור. כמו כן, שמונה עובדים נהרגו מתחילת השנה בתאונות עבודה קטלניות בענף החקלאות, לעומת שישה עובדים שנהרגו בענף החקלאות במהלך כל שנת 2021.