ההסתדרות השיקה פורטל אינטרנט חדש בעקבות משבר הקורונה

ההסתדרות השיקה פורטל חדש המרכז שאלות ותשובות נפוצות על רקע משבר הקורונה. זאת, במקביל למוקד המידע והשירות (*2383) המקבל מאות שיחות מדי יום, ומסייע לאלפי עובדים במיצוי וידיעת זכויותיהם.

עובדי מגן דוד אדום כפי שצולמו בשבוע שעבר (צילום: מד"א)

הפורטל החדש כולל תשובות לשאלות נפוצות שנאספו מתוך הפניות הרבות שמגיעות להסתדרות, ומחולק לנושאים: שאלות בנושא חופשה ללא תשלום, זכויות עובדים חיוניים, זכויות במהלך השהות בבידוד ביתי, וכן שאלות נפוצות הנוגעות למקומות עבודה מאורגנים, לעבודה בתקופת המשבר ולתקנות והצווים שהתפרסמו לאחרונה והשפעתן על עובדים.

הפורטל מרכז את המידע במגוון הנושאים שנוגעים לכל בית בישראל כמו קווים מנחים לשמירה על הזכויות הפנסיוניות בעת יציאה לחל"תפירוט של ענפי המשק שהוגדרו על ידי הממשלה כחיונייםפרטי ההסכמים שנחתמו במגזר הציבורי ועודכמו כן, הוא מציע  מאמרים נוספים שנוגעים לטיפים בעבודה מהבית לצד הילדים, הצעות למשחקים, שמירה על השגרה והבריאות הגופנית, ואף סיוע לבני המשפחה המבוגרים.

לפורטל ההסתדרות: https://www.histadrut.org.il/corona