גויסו יותר מ-120 אלף שקל לטקס יום הזיכרון המשותף הישראלי-פלסטיני

תוך מספר ימים ובאמצעות מימון המונים גויסו יותר מ-120 אלף שקל לטקס יום הזיכרון ה-17 המשותף הישראלי-פלסטיני. ארגון לוחמים לשלום פתח בקמפיין מימון המונים לקראת טקס יום הזיכרון הישראלי פלסטיני המשותף שיתקיים בערב יום הזיכרון, ב-3 במאי הקרוב. האירוע יתקיים במקביל בישראל ובבית ג׳אלה הפלסטינית וישודר בשידור חי.

פעילי לוחמים לשלום ישראלים ופלסטינים בהפגנה בשטחים הכבושים, יוני 2021 (צילום: לוחמים לשלום)

 

בטקס ישתתפו משפחות שכולות ישראליות והפלסטיניות, כמו גם הראפר סאז, מקהלת הנוער הירושלמי, ולהקת ראנה. בעמוד מימון ההמונים נכתב: "זו השנה השלישית שהטקס שלנו משודר בלייב וכך מגיע המסר שלנו למאות אלפי אנשים ברחבי העולם. אנחנו מודים מעומק הלב על כל שקל, ומבקשים – תרמו לנו כדי שנוכל להביא לעולם את מסר השלום".

יצוין שהערב (ראשון) בשעה 20:00 יתקיים מפגש זום פתוח לקהל הרחב בהשתתפות פעילים ישראלים ופלסטינים של הארגונים שעומדים מאחורי הטקס: לוחמים לשלום ופורום המשפחות השכולות. "ננסה לענות על כל השאלות הקשות, לספר לכם למה אנחנו ממשיכות וממשיכים להתעקש לקיים את הטקס המשותף בכל מצב ואיך אפשר ביחד למצוא תקווה, ולשתף מעט במה שמתרחש מאחורי הקלעים", נמסר. המפגש יתקיים באנגלית, עם תרגום סימולטני לעברית וערבית.

 

המפגש בזום:

https://us02web.zoom.us/j/82215133878…

 

עוד על המפגש שיתקיים הערב:

https://www.facebook.com/events/695029528506600