בשפרעם וברמלה: שני פועלים נהרגו בתאונות עבודה תוך יממה

שני פועלים נהרגו בתאונות עבודה תוך יממה ברמלה ובשפרעם. הרוג ה-19 בתאונות עבודה. הבוקר נהרג פועל בניין סיני (שמו טרם נמסר לפרסום) מנפילה מהקומה ה-18 באתר בנייה ברחוב התשעה ברמלה. הפועל הוא ההרוג ה-19 בתאונות עבודה מאז תחילת השנה. פועל נוסף נפל אף הוא באותו אתר בנייה, מהקומה ה-16, אך נפצע במצב קל ופונה להמשך הטיפול בבית חולים.

מפנים את גופתו של הפועל שנהרג הבוקר באתר בנייה ברמלה (צילום: זק"א)

 

איציק מישקובסקי, חובש איחוד הצלה מסר: "כשהגעתי למקום נמסר לנו כי הוא נפל מגובה רב (תוך כדי עבודתו באתר בניה. למרבה הצער נאלצו לקבוע את מותו בזירה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".פראמדיק רכוב על אופנוע של מד"א, נתנאל איתן, הוסיף: "כשהגענו לאתר הבניה הובילו אותנו אל הפועל ששכב מחוסר הכרה ועם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד. סיפרו לנו שהוא נפל מגובה רב לתוך פיר מעלית. ביצענו בו בדיקות רפואיות ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

אתמול נהרג וליד סמאקה, תושב שפרעם בשנות ה-20 לחייו, במהלך עבודתו במגרש גרוטאות הנמצא בין העיר שפרעם לאעבלין. על פי החשד התהפך כאשר הרים רכב באמצעות מלגזה. הצוות הרפואי שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותו. ברשות הכיבוי מסרו כי הדיווח על האירוע התקבל במוקד 102 בשעה 15:13. צוות רפואי ושלושה צוותי כיבוי הוזעקו למגרש הגרוטאות, שנמצא בין שפרעם לאעבלין, והחלו מיד בפעולות חילוץ. הצעיר חולץ לבסוף כשהוא במצב אנוש, ומותו נקבע במקום על ידי הצוות הרפואי.

 

עוד בנושא: https://zoha.org.il/111493