בשבת: משמרת תמיכה בשלושה סרבני כיבוש מול כלא 10 הצבאי

תנועת יש גבול תקיים בשבת הקרובה משמרת תמיכה בשלושה סרבני מצפון היושבים בכלא הצבאי בגלל תמיכתם במאבק בכיבוש. ערן אביב, בן 19, נשפט לתקופת כליאה שישית של 30 יום (סה"כ 114 יום). שחר פרץ, בת 19, נשפטה לתקופת כליאה שלישית של 30 יום (סה"כ 58 יום).

ביום ראשון האחרון הצטרף אליהם מזכיר חד"ש בירושלים, אורן פלד, בן 29, שנשפט לתקופת כליאה ראשונה של שבועיים. "נתכנס מול כלא 10 הצבאי נווה צדק בשעה 16:00, נראה ונשמיע תמיכה באלו שלא מוכנים לקחת חלק בעוולות הכיבוש ומשלמים מחיר על בחירתם", נמסר.

אורן פלד, (שלישי מימין) במשמרת לציון יום העובד הבינלאומי במרכז ירושלים, 1 במאי 2020 (צילום: זו הדרך)

 

ח"כ עאידה תומא-סלימאן (חד"ש – הרשימה המשותפת) הביעה תמיכה בסרבנים ובהם פלד ומסרה: החבר האיתן והעקרוני אורן פלד, נכנס לכלא בגלל סירובו לשרת בצבא. חברי אורן, פעיל בירושלים לצד המשפחות בשיח' ג'ראח ועם המשפחות בכפרים בחברון נגד הטיהור האתני".

"אורן אמר לא פעם שהוא לא יהיה חלק ממכונת הכיבוש נגד העם הפלסטיני, וגם לא ממדיניות הדיכוי היומיומית של צבא הכיבוש שהורג חפים מפשע. אורן אמר שהוא לא יתרום לשמירת בית הכלא הגדול בעולם, ולא לניצול וגזלת משאבי העם הפלסטיני. אורן מתנגד לכיבוש בדרך שלו. כל התמיכה לאורן ולכל הסרבנים והסרבניות", הדגישה.

 

המשמרת בפייסבוק והרשמה להסעות: https://fb.me/e/1Ua5tzbfU?ti=wa

 

עוד בנושא: https://zoha.org.il/107658