ברחבי הארץ התחדשו המחאות נגד בנימין נתניהו וממשלתו הימינית

ברחבי הארץ התחדשו אתמול (שישי) המחאות נגד בנימין נתניהו וממשלתו הימינית. כמו כן, ארגוני המחאה נגד נתניהו, ובהם קריים מיניסטר, הדגלים השחורים, חקירה עכשיו ואין מצב, ערכו משמרות מחוץ לבתיהם של מנהיגי "גוש השינוי": יו"ר ימינה נפתלי בנט, יו"ר תקווה חדשה גדעון סער, יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה ויו"ר כחול לבן בני גנץ, וקראו להם שלא להצטרף לממשלה בראשות נתניהו.

ח"כ איימן עודה משוחח עם פעילי המחאה, אתמול, בביתו בחיפה (צילום: קריים מיניסטר)

 

כאמור, בשעות אחה"צ נערכה משמרת מחאה מול ביתו של ח"כ עודה בחיפה. יו"ר הרשימה המשותפת הזמין את משתתפי המחאה לביתו ושוחח עמם על שיקולים העומדים בפני הרשימה המשותפת וחד"ש בבואן להמליץ בפני הנשיא על המועמד לראשות הממשלה. עוד הבטיח ש"מובן מאליו שאין לנו כל כוונה להמליץ על נתניהו או כל מועמד ימין אחר לראשות הממשלה". מתנועת קריים מיניסטר נמסר "ככה מתנהג איש ציבור אמיתי. במקום להזמין משטרה או להתחמק, ח"כ עודה הזמין את המפגינים ושוחח עמם". יצוין שהערב צפויה הפגנה נגד ממשלת הימין בקרבת ביתו של עודה, במרכז חורב, בשעה 18:00.

תנועות המחאה מסרו כי בימים הקרובים צפויות מחאות נוספות נגד ממשלת הימין והסיעות הגזעניות בכנסת. ביום שני תצא שיירה לבית הנשיא מצומת לטרון. באותו יום, בשעות הבוקר תתקיים הפגנה מול בית המשפט המחוזי בירושלים בעת שיתחדש משפטו של נתניהו בגין מעשי שחיתות. ביום שלישי יתקיימו שתי הפגנות מול משכן הכנסת בעת השבעת חברי הכנסת החדשים. בשעה 14:00 יפגינו במקום תנועות המחאה נגד נתניהו ובשעה 15:00 יצטרפו ארגוני זכויות אדם, להט"ב ונשים (ר' ידיעה נפרדת באתר).

 

סרטון: איימן עודה משוחח עם המפגינים, אתמול, בביתו בחיפה:

https://www.facebook.com/PROTESTHAIFA/videos/532645498136448

 

הפגנה מול הכנסת ביום ג' של תנועות המחאה בפייסבוק:

https://fb.me/e/3mv7lOdlp