ביום השלום הבינלאומי: צעדה המונית ושירת אלפים של נשים עושות שלום בירושלים

נשים עושות שלום יערכו ביום השלום הבינלאומי שהוכרז על ידי האו"ם, ביום חמישי הקרוב, 20 בספטמבר, בירושלים צעדה ושירת המונים של השיר "אנו נתגבר" בעברית, בערבית ובאנגלית, בהשתתפות אלפי נשים מרחבי הארץ.

2018-09-18_165534

יום השלום הבינלאומי הוא יום שמצוין ב-21 בספטמבר בכל שנה, ומוקדש לקידום השלום ברחבי העולם ומניעת אלימות ומלחמות. יום זה מצוין במדינות שונות בדרכים שונות ומגוונות. השנה, ביוזמת תנועת נשים עושות שלום, ייערך האירוע ההמוני בירושלים. מהתנועה נמסר "אחרי חודשים של הסלמה אזעקות, בלוני תבערה ושריפות בדרום, הסלמה של השיח הציבורי, ומתוך סולידריות עם תושבי הדרום ודאגה לעתיד ילדי כולנו נשים עושות שלום לא מוותרות על הדרישה לעתיד של שלום וביטחון, של שותפות ושוויון, מבקשות להזכיר שסכסוכים מסתיימים, ולא עוצרות עד הסכם מדיני".

האירועים יכללו צעדה לאורך חומת העיר העתיק וברחובות ירושלים, טקס, מופע ולבסוף שירה המונית של השיר "אנו נתגבר" ויתחיל בשעה 17:00, בהתכנסות בשער יפו וצעדה על לגן העצמאות. בשעה 19:00 ייערך בגן העצמאות טקס יום השלום בהנחיית כיפאיה איאטי וחמוטל גורי הכולל הופעות של יעל דקלבאום ומרים טוקאן. בין דוברות העצרת תהיה סביל ח'טאר. כמו כן, הקהל ישיר ביחד באנגלית ערבית ועברית את השיר "אנו נתגבר" כשעל השירה ינצחו קלר ר'זאוי וסלומה רבלו ובקהל ישתתפו זמרים, זמרות, מקהלות וחבורות זמר מרחבי הארץ. הכניסה וההשתתפות פתוחה לכלל הציבור.

לרישום להסעות ולפרטים ועדכונים אודות האירוע:  http://www.womenwagepeace.org.il