תינוק פלסטיני בן 8 חודשים מת לאחר שצה"ל ירה גז מדמיע לעבר ביתו; 46 נפצעו ברצועת עזה

סוכנות הידיעות הפלסטינית מען מסרה אמש (שישי) כי תינוק בן שמונה חודשים מת כתוצאה משאיפת גז מדמיע שנורה לעבר ביתו על ידי כוחות הכיבוש. לפי משרד הבריאות הפלסטיני, הגז הגיע לביתו של התינוק רמדאן מוחמד פייסל ת'וואבדה בכפר בית פג'אר, דרומית לבית לחם, לאחר שבאזור פרצו עימותים בין פלסטינים לבין חיילי צה"ל. שלושה פלסטינים נוספים נפצעו במקום מיריות שנורו מרובה טוטו (קוטר 0.22). על פי דיווח אחר של מען, אתמול נפצעו 46 פלסטינים מירי של כוחות צה"ל רצועת עזה ביניהם 17 מירי מנשק חם.

2015-10-31_181716

רופאים מנסים להציל את חייו של התינוק רמדאן מוחמד פייסל ת'וואבדה בכפר בית פג'אר, דרומית לבית לחם (צילום: מען)

יצוין שהרשות הפלסטינית פנתה אתמול לבית הדין הפלילי הבינלאומי בהאג נגד פשעים ישראלים שבוצעו בגל הסלמת האלימות הנוכחי. שר החוץ הפלסטיני ריאד אל מלכי אמר כי הוא פנה יחד עם יו"ר הרשות מחמוד עבאס (אבו מאזן) לתובעת בית המשפט פאטו בנסודה נגד ההוצאות להורג ללא משפט של ישראל ובעקבות ענישה קולקטיבית הכוללת הריסות בתים. על פי מען בגל האילמות הנוכחי נהרגו 65 פלסטינים ו-9 ישראלים.