קמפיין חדש שנוצר בשיתוף פעולה של ארבעה ארגונים – קו לעובד, עמותת סיכוי, קו משווה ומוסאווה, תחת הכותרת "סתום ת'פה"' עלה היום (שני) לרשתות החברתיות. הקמפיין מתמקד בתופעת ההשתקה של עובדים ערבים, החל מתקופת הלחימה בקיץ, אז פוטרו או הושעו עשרות עובדים בשל התבטאויות ברשתות החברתיות ובכלל, וכן בהתייחס למצבם כיום, כאשר עובדים מדווחים כי הם חוששים להתבטא בחופשיות מפחד שהדבר ישפיע על מקום עבודתם.
הקמפיין פונה לציבור ומבקש להשמיע "קול אחר" נגד התופעה, ומציין דרכים שונות לעשות זאת. מקו לעובד נמסר "נשמח מאוד אם תעזרו לנו להפיץ את הסרטון ברשתות החברתיות ולהעלות מודעות לנושא. ניתן לשתף את דף הקמפיין – 'עוצרים את הגזענות במקום העבודה' בעברית או בערבית, את הסרטון, אותו ניתן לראות כאן, או את אחת הכרזות שעלו בהקשר לקמפיין מעמוד הפייסבוק של קו לעובד אותה ניתן לראות בקישור".