פורום הוועדים בחיפה והצפון תומך בדרישת ועד עובדי הרכבת

 

פורום ראשי הוועדים הגדולים בחיפה והצפון החליט השבוע להצטרף למאבק שמקיים ועד עובדי רכבת ישראל נגד העברת המשרדים הראשיים של רכבת ישראל מחיפה ללוד. במפגש שנערך לפני מספר ימים באתר קישון של רכבת ישראל, סמוך לחוצות המפרץ, השתתפו ראשי ונציגי ועדי עובדים רבים באזור ובהם חברת החשמל, "מקורות", בתי

הזיקוק, "בזק", כיבוי אש חיפה, רשות הדואר, עיריית קריית אתא, ועד עובדי ההסתדרות, אוניברסיטת חיפה, רפא"ל, בנק יהב, ועוד.

 

יו"ר פורום ראשי הוועדים בצפון, יעקב דבידה, יו"ר ועד עובדי חברת החשמל במרחב הצפון, אמר השבוע: "פורום ראשי הוועדים הגדולים בצפון, מציג עוצמה של לויאליות, סולידאריות והוכחה שועדי העובדים חיים, נושמים ופועלים במלוא הכוח. החלטנו לקיים הפעם את המפגש של הפורום במתקן של רכבת ישראל על מנת להביע את תמיכתנו בוועד עובדי רכבת ישראל במאבק נגד העברת משרדי ההנהלה מחיפה ללוד. בכך אנו מיישמים הלכה למעשה את העיקרון המנחה את הפורום – התייצבות אחד למען השני בכל מקום".