עובדי חברת התקשורת הוט מובייל מחריפים את הצעדים הארגוניים שהחלו בחברת הסלולר ביום ד' האחרון. הרקע למהלך הוא מבוי סתום אליו נקלע המו"מ בין ההסתדרות, ועד העובדים והנהלת החברה, על הסכם קיבוצי ראשון. החל מהיום (שלישי) הופסקו חיבור מנויים חדשים, לא ניתן מענה ללקוחות עסקיים ואסטרטגיים, ולא יתבצע חיבור פעיל של לקוחות קיימים. משמעות הצעדים – שיתוק של חטיבת המכירות בהוט מובייל.
צעדים אלו מתקיימים בנוסף לצעדים שכבר החלו בימים האחרונים, בהם שביתה באגף התפעול בחטיבת מערכות המידע, מחלקת הנדסת רשת, מחלקת תפעול הרשת ומטה השירות בחברה. מלבד צעדים אלה לא מתבצעות עבודות לילה בחברה, לא מבוצעות משמרות כוננויות ולא ניתנת תמיכה ללקוחות מעבר לשעות הפעילות.
כ-340 עובדי הוט מובייל התארגנו בהסתדרות בחודש אפריל 2014 והצטרפו לאיגוד עובדי הסלולר, האינטרנט והיי-טק ובראש ועד העובדים עומד אופיר בר גיל. מאז 2014 מתקיים מו"מ להסכם קיבוצי. ביולי 2015 הוכרז סכסוך עבודה בחברה, על רקע המבוי סתום במו"מ, במסגרתו הקפידה הנהלת הוט מובייל להציג עמדות קשיחות ובלתי מתפשרות תוך קידום מהלכים חד-צדדיים בחברה – מהלכים שלהם השלכות על עתיד העובדים וגורלם התעסוקתי.