סרטון התעמולה של חד"ש היה הסרטון הישראלי הנצפה ביותר אתמול ביוטיוב

 

שידורי התעמולה גולשים לאינטרנט: לפי נתוני אתר יוטיוב, סרטון התעמולה של חד"ש היה הסרטון הישראלי הפופולרי ביותר אתמול (לא רק מבין סרטוני המפלגות). 1500 צפיות נרשמו לסרטון הצעירים של חד"ש ביוטיוב, ועוד כ-2000 צפיות דרך האתר של חד"ש. גם הערוץ של חד"ש ביוטיוב, hadash2009, היה הערוץ הנצפה ביותר מבין כל המפלגות אתמול. ניתן לצפות בסרטון באתר: notenemies.co.il.

בעקבות פתיחת שידורי התעמולה, נרשמו גם למעלה מ-1000 חיפושים של "חד"ש" בגוגל, ו-3000 כניסות לאתרי חד"ש. יש לציין שחד"ש היא היחידה מבין המפלגות בכנסת שהחליטה שלא לרכוש באנרים ופרסומות בתשלום, ובמקום זאת להסתמך על הפצה ויראלית ועל בלוגרים מצביעי חד"ש. כ-60 בלוגרים מצביעי חד"ש נרשמו עד כה ברשימת הבלוגרים התומכים בחד"ש, ביניהם כמה מבכירי הבלוגרים ברשת – כמו דרור פויר, דרור בורשטיין, זו ש ואחרים.

ממטה חד"ש נמסר: "הנתונים הללו מצביעים על המגמה המתחזקת של הצבעה לחד"ש בקרב צעירים יהודים וערבים. לעומת כל המפלגות האחרות, שהתמקדו בתשדיריהן בהפחדה ובאיומים, הסרטון שלנו היה היחיד שהציע אלטרנטיבה ותקווה לעתיד טוב יותר של שלום, שוויון ושותפות יהודית-ערבית. ברור שהגולשים מצביעים בעד המסר של חד"ש".