נמשכת השביתה בבתי החולים הפלסטינים בגדה

 

נמשכת השביתה בבתי החולים שהכריזה הסתדרות הרפואית הפלסטינית נגד משרד הבריאות של הרשות. על כך מוסרת הבוקר (א') סוכנות הידיעות  הפלסטינית "מעאן". על פי הידיעות שפורסמו מדובר על שביתה ללא הגבלת זמן, שפרצה בעקבות פיטורי רופאים בבית החולים בבית ג'אלה. פיטורים שנעשו, לדברי הסתדרות הרופאים, בצורה "בלתי מצודקת". השביתה נכנסה היום ליומה ה-13.

 

המטרה הראשונה של השביתה היא להחזיר את כל המפוטרים לעבודה. אבל לרופאים גם תביעות נוספות הקשורות בהסכמות שהושגו בעקבות צעדים ארגוניים שננקטו בעבר אך טרם מומשו: תשלום עבור שעות נוספות, הטבות במס לרופאים המועסקים במשמרות ותשלום רכיבי שכר, שחרף ההסכמות עם משרד הבריאות של הרשות הפלסטינית, הרופאים טרם קיבלו.

 

עוד על השביתה:

http://www.maki.org.il/index.php?option=com_content&task=view&id=4476&Itemid=82