נהגי התחבורה הציבורית יפגינו ביום ראשון הקרוב בקרית הממשלה בתל–אביב למען שיפור מעמדם. בהזמנה למחאה נאמר "נהגי כל חברות התחבורה הציבורית בישראל מתאחדים לפעולות משותפות להעלאת מעמד הנהג, העלאת השכר הענפי והגדלת הביטחון התעסוקתי. אנחנו נהגי התחבורה הציבורית עושים לילות כימים כדי להביא את הציבור בישראל ליעדו ברחבי הארץ. אנחנו עובדים שעות ארוכות בתנאים קשים – מבוקר עד לילה. נהג בישראל אינו רק נהג, אלא גם קופאי, איש מודיעין, שירות לקוחות וקצין בטיחות האחראי לביטחונם של מיליוני אזרחים! אך במקביל – חשופים לאלימות, לתאונות ולבעיות בריאותיות ייחודיות!".
ביום ראשון הקרוב "נצא להפגין ונירה את יריית הפתיחה, עד שמשרד התחבורה והאוצר יבינו שנהג אינו עבד. בגלל המכרזים – השכר נמוך! אין רציפות בעבודה ואין ביטחון תעסוקתי! אין הכרה במקצוע! בלי שיפור משמעותי של תנאי העסקה בענף – המחסור בנהגים רק יגדל, והענף יקרוס! הצטרפו אלינו – נהגים מכל החברות – אגד, קווים, דן, אגד–תעבורה, אפיקים, סופרבוס, מטרודן!". ההפגנה תתקיים ביום ראשון הקרוב, 8 בנובמבר, בשעה 12:30 בקרית הממשלה בתל–אביב, רחוב מנחם בגין 125.
האירוע בפייסבוק:



