משלחות סולידריות עם נפגעי טרור יהודי שיצאו הבוקר (שישי) לרחבי הגדה המערבית נעצרו בידי כוחות הכיבוש. המשלחות לבית לחם, צפון בקעת הירדן ודרומה נעצרו בידי חיילים ושוטרים, ופעיליהן הפגינו במקום. באזורים אחרים הפעילות נערכה כמתוכנן. "בזמן שכנופיות הטרור של המתנחלים פועלות ברחבי הגדה באין מפריע, המשטרה והצבא בלמו הבוקר את מאות הפעילים שיצאו להפגין סולידריות עם הנפגעים", מסר ל"זו הדרך" אחד המשתתפים.
בפעילות לקחו חלק מאות פעילים משורה ארוכה של ארגונים, בהם שותפות השלום, קול רבני לזכויות אדם, שלום עכשיו, חד"ש, זזים, פורום המשפחות השכולות הישראלי־פלסטיני, עומדים ביחד, פעילי הבקעה, מסתכלים לכיבוש בעיניים, נשים עושות שלום, ארץ לכולם, לוחמים לשלום, שוברים שתיקה ואמהות נגד אלימות.
משותפות השלום נמסר: "מאות ישראלים שיצאו להתנגד לטרור ולדרוש מהמדינה לאכוף את החוק בשטחים נעצרו בכל המחסומים. הוכח שכשצה״ל רוצה הוא מסוגל לפעול בצורה יעילה. אנחנו מצפים מהמדינה לאותה נחישות בהגנה על חפים מפשע שעוברים מדי יום התקפות פוגרומים אלימים. לא נפסיק לחתור לשלום, צדק ושוויון לכל תושבי האזור". "את המאבק נגד הכיבוש והטיהור האתני אנחנו נמשיך! ולא יצליחו לעצור אותנו!", הדגישו.
עוד בנושא: https://zoha.org.il/145250/


