ביוזמת סטודנטים לעבודה סוציאלית יתקיים מחר, יום א', דיון באוניברסיטת בן-גוריון בשאלה: "הפרטת שירותי הרווחה – בעד ונגד". הדיון יתקיים החל מהשעה 18:00 בבניין 26, אולם 4, בקמפוס שבבאר-שבע. בין היתר ישתתפו בדיון: שלווה ליבוביץ', מפקחת האומנה הארצית; רון בן חיון, מנכ"ל עמותת "יחדיו"; עו"ס לימור זיו, רכזת פיתוח וניהול של תכניות לילדים ונוער בסיכון בעמותת "יחדיו" ועו"ס ענבל שלוסברג, יו"ר "עמותא" – תא ארצי לעובדים סוציאליים מופרטים. לפרטים נוספים: 050-7370539


