כוחות הכיבוש פצעו מפגין יפני בהפגנה בבלעין; שני פצועים בנעלין

 

סוכנות הידיעות הפלסטינית מאען מדווחת הבוקר כי מפגין יפני נפצע קשה אתמול בעינו במהלך הפגנה נגד גדר ההפרדה בכפר בלעין שבין מודיעין לרמאללה. לדברי הסוכנות, חיילי צה"ל ומג"ב שהיו במקום השתמשו בכמויות גדולות של גז מדמיע, והמפגין היפני נפצע מפגיעה ישירה של מטול גז. המפגין פונה לבית החולים סנט ג'ון בירושלים המזרחית. במקביל מאות מפגינים השתתפו במחאה נגד בניית הגדר בכפר נעלין. בעת פיזור ההפגנה על ידי כוחות צה"ל נפגעו קל שני מפגינים פלסטינים.