ירושלים: הפגנה של פליטים סודנים שעבדו בבניין ולא קיבלו שכרם

עשרות פליטים סודנים הפגינו היום בשעות הצהריים באתר הרכבת הקלה בירושלים לאחר שעבדו במקום ולא קיבלו שכר מזה כמה חודשים. מנהל העמותה להגנה על זכיות העובדים "קו לעובד", חנה זוהר, אמרה כי "התחמקות הגורמים הרלוונטיים בטענה כי הפליטים מועסקים על-ידי קבלן משנה אינה מוסרית. מדובר בבני אדם ללא קורת גג ורעבים לאוכל".