שליחי תן ביס שהתאגדו בהסתדרות פתחו במבצע להעלאת המודעות על הסכנה בכבישים

שליחי תן ביס שהתאגדו בהסתדרות מקיימים החל מאתמול (ראשון) פעולות מחאה להעלאת המודעות לסכנות בכבישים, אליהן הם חשופים במהלך עבודתם. יחד עם חברי תנועת הנוער העובד והלומד הם מחלקים סרטים שחורים לשליחים, וקוראים לציבור לנהוג בזהירות. בשבוע שעבר נהרג בתאונת דרכים צעיר שעבד בשליחויות.

עובדי תן ביס מחלקים סרטים שחורים, אמש, בצומת עזריאלי בתל-אביב (צילום: התאגדות עובדי תן ביס)

 

במיוחד בימים אלה, כשרבים נעזרים בשירות משלוחי המזון, עובדים השליחים מסביב לשעון, בתנאי מזג אוויר קשים ובמטרה להגיע ללקוחות מהר ככל שניתן. בהיותם על הכבישים במשך שעות ארוכות, בעיקר על כלי רכב דו-גלגליים הם חשופים יותר מכולם לסכנות הטמונות בדרכים.

"המחאה צמחה בצורה ספונטנית, וזו קריאה לנהגים ולנהגות להבין שאנחנו לא שקופים", אומרים בוועד העובדים של תן ביס, "כמו שאנחנו קוראים לחברינו לעבודה לנהוג בזהירות בזמן השליחות, כך אנחנו רוצים שציבור הנהגים יפקח עיניים ולא יפספס אותנו". עוד אמרו בוועד: "אנחנו פועלים בסולידריות בכל תחום השליחים כי אנחנו לא מוכנים שנופקר. על הנהלות חברות השליחים להבין עד כמה מטריד המצב ולדאוג לביטחונם של השליחים – אם זה בציוד הגנה מתאים ואם זה בביטוח משופר – ולא להתנער מהמציאות הקשה בכבישים בישראל".

עוד בנושא: https://www.facebook.com/histadrut.ten.bis