שלושה הרוגים בתאונות עבודה ב-3 ימים: עובד נהרג באתר בנייה בראשל"צ

עובד כבן 30 נהרג היום (רביעי) אחרי שנפל מגובה באתר בנייה בשדרות משה דיין בראשון לציון. כוחות הרפואה שהוזעקו לזירה נאלצו לקבוע את מותו במקום. ממשטרת ישראל נמסר כי מחקירה ראשונית עולה חשד לפיו מדובר בתאונת עבודה, הועבר דיווח למשרד העבודה ונפתחה חקירה לבירור נסיבות האירוע. זהו ההרוג השלישי בתאונות עבודה בשנת 2020, לאחר שבשנת 2019 נהרגו 86 עובדים במקום העבודה.

ח"כ עאידה תומא-סלימאן (חד"ש – הרשימה המשותפת), הפעילה בפורום פעילי חד"ש למאבק בתאונות עבודה מסרה "עוד פועל בנין צעיר נפל לפני כמה שעות למותו בראשון לציון. עוד אדם שאיבד את חייו עקב רשלנות פושעת של הממשלה. בשנה שעברה נהרגו במהלך עבודתם 46 פועלי בניין. הנושא הזה לא על סדר היום של מערכת הבחירות, שנסובה סביב אדם אחד. מדברים על ביבי ועל סיפוח והפועלים נשארים שקופים".

אתר הבנייה בראשון לציון בו נהרג הבוקר הפועל (צילום: מד"א)

 

יצוין שאתמול נהרג עובד בן 37 בתאונת עבודה במפעל טמפו במגדל העמק. על פי הודעת המשטרה, העובד נפל מגובה, ככל הנראה גג המפעל, ונפצע באורח אנוש. כוחות הרפואה שהוזעקו לזירה נאלצו לקבוע את מותו במקום. ביום שני נהרג עובד בן 74, לאחר שנפל מסולם במהלך שיפוץ אולם אירועים סמוך לכניסה הדרומית של חיפה. ההרוג, תושב העיר, נפצע באורח אנוש. חובשים ופארמדיקים של מד"א ביצעו בו פעולות החייאה וניסו לפנותו לבית החולים רמב"ם, אך בדרך נאלצו לקבוע את מותו.