שחקני הפועל תל-אביב הכריזו על סכסוך עבודה; האוהדים הפגינו מול ביתו של ניסנוב

בעקבות המאבק של עובדי ושחקני הפועל תל אביב נגד הקיצוץ בשכרם וההודעה על הוצאתם לחל"ת בדיעבד מתחילת הסגר, השחקנים הכריזו הבוקר (שישי) על סכסוך עבודה בעזרת ארגון השחקנים. בשלב זה האימונים נמשכים, ובעוד 15 ימים השחקנים יוכלו לנקוט בצעדים ארגוניים.

עוד הגישו השחקנים אתמול תביעה לבית הדין לעבודה יחד עם ההסתדרות וארגון שחקני הכדורגל נגד הפועל תל אביב והרשות לבקרת תקציבים. ראש חטיבת הספורט בהסתדרות,

ניר אלון, מסר: "הנהלת הפועל תל אביב חצתה קו אדוםפגיעה חד צדדית בשכרם של השחקנים והוצאתם לחל"ת באופן רטרואקטיבי, היא צעד כוחני ובלתי אנושי, במיוחד בימים אלו בהם השחקנים חרדים לעתיד הכלכלי שלהם ושל משפחותיהם. לאחר שהנהלת הקבוצה לא נענתה לפנייתנו, נאלצנו להכריז על סכסוך עבודה בשם השחקנים. המשמעות היה והלנת השכר תימשך תהיה לשחקנים אפשרות חוקית לשבות החל מ-30.10. אנחנו נתמוך בהם עד שהצדק ייעשה". מנכ"ל ארגון שחקני הכדורגל, מושיקו מישאלוף, הוסיף: "אנחנו דואגים לשחקנים ושומרים ללא פשרות על זכויותיהם. לא נאפשר פגיעה בהם ואי עמידה בהסכמים שנחתמו איתם".

יצוין שעשרות מאוהדים הקבוצה הגיעו הבוקר למתחם חודורוב ובמקביל לאימון הקבוצה הפגינו נגד ראשי המועדון בדרישה לעזוב. האחים איציק ושרון ניסנוב לא הגיעו לאימון, ועל כן האוהדים עזבו את המתחם בכדי ללכת למחות מחוץ לביתו של איציק ניסנוב בכפר שמריהו.

עוד על מאבק אוהדי הפועל נגד ההנהלה, בגיליון 39 של "זו הדרך" (עמ' 7):

http://maki.org.il/he/wp-content/uploads/2020/10/G39_2020.pdf