'ריאיון מפתיע' בערוץ 12: נתניהו שוב מסית הסתה גזענית נגד האזרחים הערבים

ריאיון מפתיע נערך אמש (מוצ"ש) בערוץ 12 עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. נתניהו לא נוהג להתראיין מזה שנים ומסר שהיה בדרכו לשדה התעופה לטיסה לארה"ב הגיע לאולפן לריאיון בצל "פרשת הצוללות" והחשדות החדשים לשוחד. נתניהו בעת כניסתו לאולפן אמר: "אני בדרך לוושינגטון, חשבתי שאעבור כאן כי הרגשתי שאני חייב לנפץ את גל השקרים של גנץ, לפיד ואשכנזי מפיצים ללא בושה. רוב החשדות נגדי נפלו, ואחרים יפלו בהמשך". אך ראש הממשלה ניצל את ההזדמנות כדי לשוב את אמירותיו הגזעניות. בתשובה לשאלה אמר: "אקים את הממשלה הבאה עם כל החברים הקיימיםהבחירות האלו הם על שאלה אחת, מי יקים את הממשלה הבאה אני או הם בתמיכת המפלגות הערביות תומכות הטרור".

2019-03-24_195107

יו"ר סיעת חד"ש, איימן עודה,) הגיב אמש לדבריו של ‏נתניהו ואמר: "ממשיך להשתמש בהסתה כחבל הצלה מבור השחיתות שנקלע אליו ומעז להאשים אותנו בתמיכה בטרור". עודה הוסיף: "בניגוד להתרפסות שלו מול הכהניסטים האלימים, אנחנו נאבקים כל חיינו לשלום".

גם יו"ר מרצ, תמר זנדברג, תקפה את ראש הממשלה לאחר הריאיון שערך באולפן חדשות 12. זנדברג אמרה כי "ראינו מנתניהו הרבה לחץ, היסטריה וזיעה, שמגיעים כרגיל עם ההסתה הקבועה נגד השמאל והערבים". זנדברג הדגישה כי "אלטרנטיבה משמאל ושותפות יהודיתערבית היא התשובה לשלטון הפחד וההסתה שהשליטו פה נתניהו והימין הקיצוני".