ראשי הוועדים בקבוצת הבנק הבינלאומי מתכוננים למאבק נגד ההנהלה

לנוכח ההתדרדרות במערכת יחסי העבודה בקבוצת הבנק הבינלאומי, אתמול (רביעי) התכנסו ראשי הוועדים בקבוצה לפגישה עם ראש חטיבת הבנקים וחברות האשראי בהסתדרות המעו"ף, עו"ד מנחם מליק, על מנת לדון בדרכי פעולה לקראת מאבק עתידי.

2018-09-13_200507

אסיפת עובדי מתף הדורשים הסכם קיבוצי (צילום: ועד עובדים)

הפגישה התקיימה בין היתר על רקע התנהלות חסרת תום הלב של הנהלת הקבוצה וכוונתה למזג את בנק אוצר החייל לתוך הבנק הבינלאומי, ועל רקע הסחבת והמבוי הסתום במו"מ על הסכם קיבוצי ראשון במתף, המהווה את זרוע המחשוב של קבוצת הבינלאומי, וזאת בעקבות התאגדותם בהסתדרות של 550 עובדי החברה.

בפגישה השתתפו יו"ר ועד המנהלים ומרשי חתימה בבנק הבינלאומי שמוליק ויסמן; יו"ר ועד הפקידים בבנק הבינלאומי חנוך ליבנה וסגניתו איריס גרצמן; יו"ר ועד בנק אוצר החייל מזל בובליל; יו"ר ועד בנק מסד ארז גראוברט ויו"ר ועד חברת מתף רן שהרבני.

ראש חטיבת הבנקים וחברות האשראי בהסתדרות המעו"ף, עו"ד מנחם מליק, מסר: "ההתדרדרות במערכת יחסי העבודה בקבוצת הבינלאומי והצעדים האחרונים שנקטה הנהלת הקבוצה, הביאו להחלטה על הקמת חזית אחידה במטרה לבלום את הפגיעה בעובדים. ההסתדרות ניצבת לימינם של ועדי העובדים ולא תהסס להוביל יחד עמם צעדים לשמירה על זכויותיהם".