קריאה: השבועון "זו הדרך" מגייס משאבים

בתקופה בה עיתונים נקלעים למשבר וחלקם נסגרים, ממשיך השבועון "זו הדרך" למלא תפקיד מיוחד בנוף העיתונות הישראלית. זה עיתון השמאל היחיד בעברית, והוא מתפרסם ברציפות, שבוע אחר שבוע, מאז שנת 1965. אנו מבקשים לפרסם ידיעות שבכלי תקשורת אחרים לא זוכות לפרסום או להבלטה, להביא קולות מהשטח מתוך מאבקים חברתיים ופוליטיים, ולספק ניתוח שמאלי של ההתפתחויות בארץ ובעולם.

2014-07-14_192639

הגידול המעודד במספר קוראי השבועון הגדיל את המעמסה הכספית הכרוכה בהוצאתו וכן בשל התשלום עבור המשלוח בדואר. העיתון ממשיך להתפרסם הודות למשאבים שמעמידה לרשותו המפלגה הקומוניסטית הישראלית (מק"י), אולם הוא זקוק מאוד גם לכם, הקוראים.כדי להבטיח את קיומו, את התפתחותו ואת הפצתו של השבועון, אנו פונים אליכם ומבקשים כי תסייעו להעמיד לרשות העיתון משאבים נוספים.

איך ניתן לעזור ל-"זו הדרך"? קודם כל על ידי תרומות. תרומה שנתית למק"י של 100 שקלים (רק שני שקלים לגיליון!) מכסה את הוצאות המשלוח. תרומה שנתית של 200 שקלים – מבטיחה כיסוי של הוצאות המשלוח והדפוס, ועוד נותר "עודף" כדי לסבסד קורא אחר, מובטל או צעיר, שאין ביכולתו להרים תרומה. בהקשר זה, אנו מבקשים מקוראינו ששלחו לפני שנה שיק לכיסוי הוצאות המשלוח, כי ישלחו שיק למימון הוצאות המשלוח בשנה הקרובה.

אפשרות אחרת: לכתוב אלינו ולבקש לעבור אל הגרסה המקוונת של העיתון. כלומר: "זו הדרך" יגיע לתיבת הדואר האלקטרונית שלכם, מדי שבוע, בצורה זהה לגרסה המודפסת. הקורא יכול לקרוא את העיתון "על המסך" או להדפיסו, אפשר במדפסת הביתית, כולו או חלקים ממנו. כמובן, אם מי ממכריך מעוניין לקבל את "זו הדרך" – נשמח לקבל את כתובת הדוא"ל שלו.

מערכת "זו הדרך"

לעיון בגיליון השבוע המקוון של "זו הדרך":

http://maki.org.il/he/wp-content/uploads/2014break/07/G28_2014.pdf

לעיון בגיליונות המקוונים הקודמים: http://maki.org.il/zo

לקבלת העיתון, מדי שבוע, באמצעות הדוא"ל: info@maki.org.il

לתרומות, נא לשלוח המחאה לפקודת מק"י, אל תא דואר 26205, ת"איפו 6126102