קמפיין חדש של המטה למאבק בסחר בנשים

 

המטה למאבק בסחר בנשים יוצא לראשונה בקמפיין, חזק וקשה לעיכול, שמטרתו להניא גברים מלהשתמש בשירותיהן של נערות ליווי – תחת הסיסמה ’אם אתה הולך לזונה, אתה בן זונה’. על כך מוסר הבוקר אתר "אייס".
 
הקמפיין, בהתנדבות משרד הפרסום ’שלמור אבנון עמיחי
Y&R’, יכלול תשדיר טלוויזיה שיעלה בימים הקרובים במסגרת זמן קהילה של הערוצים 2 ו-10. הסרטון ישודר רק בלילה, בצמוד לחדשות חצות. המטרה: לתפוס את תשומת ליבם של הפוליטיקאים, הנוהגים לצפות במהדורה המאוחרת, ולהניע אותם לפעולה בנושא.
 
במסגרת התשדיר מוצגים תמונות שני ילדים ותינוק אחד – עיניהם מוסתרות בפס שחור ועבה – כשלצד כל אחד מהם עולה כתובית ’בן זונה’. אחריהם עולות כתוביות ’האימהות של הילדים האלה הן זונות’ ו’כשאתה משתמש בהן אתה שותף לפשע’, ובסיומן עולה כתובית ’אז… מי פה הבן זונה?’ – והכל ברקע קולות שירה של ילדים.
 
בנוסף, יכלול הקמפיין תשדיר רדיו המוגש בנוסח תשובה מוקלטת שכביכול מתקבלת ממוקד שירות: "שלום ותודה שהזמנת נערת ליווי. אם תרצה שנאנוס אותה בשבילך – לחץ 1; אם תרצה שגם נכה אותה – לחץ 2; בשביל להתעלל בה, לקחת לה את הדרכון וגם לסמם אותה – לחץ 3; אנחנו עושים הכל כדי שתקבל את השירות הטוב ביותר. תיהנה".
התשדיר מסתיים בקריין האומר: "בכל יום מיובאות בכוח לישראל אלפי נשים. הן מוכות, נאנסות, נסחרות – והכל בשבילך. אם אתה לא תהיה שם – גם הן לא יהיו".
 
כחלק מהקמפיין יודפס גם שילוט חדשני על גבי מראות המעוצבות כשלטי ’מבוקש’, כך שהמביט בהן רואה את עצמו בתוך השלט כפושע מבוקש שעל פניו הכתובית ’אם אתה הולך לזונה אתה שותף לפשע’. השילוט ימוקם בשירותי מועדונים, באמצעות חברת ’לעומק התודעה’.