קוראים להפגין בעת הענקת פרס לרב הגזען יצחק גינזבורג – 'הרב של תגי מחיר'

שר החינוך רפי פרץ ושר התחבורה בצלאל סמוטריץ' צפויים לנאום ביום עיון שייערך ביום חמישי הקרוב שבמהלכו יוענק פרס לרב יצחק גינזבורג, שהביע תמיכה במתנחל הרוצח ברוך גולדשטיין לאחר הטבח במערת המכפלה. גינזבורג הוא גם אחד הרבנים שהעניקו גיבוי הלכתי לספר "תורת המלך", שעוסק בנסיבות שבהן "מותר ליהודים להרוג לאיהודים לפי ההלכה."

הרב גינזבורג, נשיא ישיבת "עוד יוסף חי" בהתנחלות יצהר והמכונה "הרב של תגי המחיר", יקבל את "פרס היצירה התורנית" מטעם הקתדרה לתורה ולחכמה בגבעת שמואל. יצוין שהרב גם כתב את הספר "קומי אורי" והמאמר "סעודת משיח" המתירים דמם של ערבים חפים מפשע.

בספרו "צו השעה – טיפול שורש", שפורסם ב-2003, האשים את השמאל הישראלי באחריות לרצח עשרות יהודים וקבע כי "לערבים אין זכות קיום בארץ ישראל". בעקבות זאת הוגש נגדו כתב אישום על הסתה לגזענות. הרב הגיע להסדר טיעון עם הפרקליטות במסגרתו הגיש מכתב התנצלות. הוא התחייב להימנע מפרסום דברי הסתה בתמורה לביטול כתב האישום אך מעולם לא חזר בו מהדברים. פעילי הארגון הדתי "תג מאיר" קוראים להפגין במחאה על הענקת הפרס לרב הגזען בעת הענקת הפרס, ביום חמישי הקרוב, 8 באוגוסט, בשעה 19:00, ברחוב מנחם בגין פינת ש"י עגנון, גבעת שמואל.

האירוע בפסייבוק:

https://www.facebook.com/events/471069317025244/