צעדת החופש הישראלית-פלסטינית תתקיים ביום שישי הקרוב במחסום המנהרות

"צעדת החופש" הישראליתפלסטינית תתקיים ביום שישי הקרוב ביוזמת עומדים ביחד ולוחמים לשלום. בהזמנה לאירוע נאמר "הם מנסים לשכנע אותנו שאנחנו לבד, שבצד השני יש אויב, ובטח שאין פרטנר. הם חושבים שההסתה שלהם תגרום לנו להאמין שלנצח נחיה על החרב, הם רוצים שנפסיק להיאבק על העתיד של כולנו במקום הזה. אבל אנחנו, ישראלים ופלסטינים, יודעים שאנחנו לא לבד. שבצד השני יש אנשים ונשים כמונו, שנלחמים יחד איתנו על שלום, שוויון וצדק לשני העמים, ועל עתיד טוב יותר בארץ הזו, לכל מי שחי כאן".

2017-07-02_201222

"אנחנו יודעים את זה כי בשנתיים האחרונות הפגנו יחד, מאות ישראליות ופלסטיניות מכל רחבי הארץ מתל אביב ומרמאללה, מירושלים ומבית לחם למען עתיד משותף. ידענו את זה כשהפגנו באטוואני, וידענו את זה כשעמדנו עם משפחות סארורא כשהן חזרו לבתיהן, ידענו את זה גם כשהפגנו יחד בבקעה נגד הייבוש ונגד הכיבוש. ועכשיו, כדי שגם הם ידעו שאין לנו שום כוונה לוותר אנחנו צריכים להיות אלפים", נאמר עוד.
בצעדה הקרובה תצוין שנה "של מאבק ותקווה יחד עם תושבי ופעילי צומוד, מחנה החירות: מאהל מחאה אשר בזכותו שבו תושביו של הכפר הפלסטיני סארורא שבדרום הר חברון אל אדמתם, ממנה הם גורשו בסוף שנות ה-90". כאמור ההפגנה תתקיים ביום שישי הקרוב, 7 ביולי, בשעה 13:30 במחסום המנהרות.


הסעות לצעדה:
ירושלים יציאה מגן הפעמון בשעה 12:30
תלאביב יציאה מרכבת מרכז בשעה 11:45
הסעות מחיפה ובאר שבע יצאו בהתאם לביקוש, נא מלאו פרטים בטופס.
להרשמה להסעות: http://bit.ly/2sl7swI

האירוע בפייסבוק:

https://he-il.facebook.com/events/1808583039456208/