פעילי חד"ש יפגינו בתמיכה עם עובדי הדואר; מחריפים עיצומים

פעילי חד"ש יפגינו מחר (ראשון) בתלאביב בתמיכה עם מאבק עובדי הדואר. בהזמנה להפגנה נמסר כי "במסגרת המהלך הגדול של הפרטת חברת הדואר והנכסים שבבעלותה הממשלה דוחפת ל'תכנית התייעלות' – מילים שמאחוריהן מסתתרים תמיד מאות מפוטרות ומפוטרים שמוחלפים במחי יד בעובדות ועובדי קבלן בשכר ובתנאים מחפירים.

2014-09-20_181838

הפגנה של עובדי הדואר, בשבוע שעבר (צילום: ההסתדרות)


זה חודשים ארוכים שעובדות ועובדי הדואר מנהלים קרב על מטה לחמם, קרב שיכריע גם את עתיד שירות הדואר לאזרחי המדינה. עוד נמסר כי "הפרטה היא אסון לא רק לעובדים ולעובדות אלא גם לציבור הרחב שזכאי לשירותים חברתיים איכותיים.
הפרטת הדואר תוביל לא רק לפגיעה בעובדות והעובדים אלא גם לצמצום בפריסת הסניפים, בשעות הפעילות, ובאיכות השירות הניתן היום לציבור.חד"ש תומכת בעובדות ובעובדי הדואר, וקוראת לקיים משמרות תמיכה עממיות במאבקם".כאמור, חד"ש יפו ותל אביב קוראות לפעילות ולפעילים להתאסף מול סניף הדואר המרכזי ברחוב מקווה ישראל 7, בתל אביביפו, מחר בשעה 8:00 בבוקר, למשמרת תמיכה וחלוקת חומרי הסברה ללקוחות הדואר.

יצוין שההסתדרות הודיעה אתמול כי במסגרת החרפת הצעדים הארגוניים בנציבות שירות המדינה לאות הזדהות עם מאבק עובדי "דואר ישראל" נגד פיטוריהם הצפוי של 1,500 עובדים, לא תתקיים קבלת קהל בבתי המשפט ברחבי הארץ החל מיום ראשון, ולא יטופלו פניות הציבור. בנוסף, לא תתאפשר העברת מטענים דרך הגבול המזרחי והדרומי של ישראל, שייסגרו מהשעה 8:00 באותו יום. בנוסף תמשיך השביתה ברשות המסים, במשרד התחבורה, בלשכות ההוצאה לפועל ובסניפי הדואר ברחבי הארץ. אתמול השביתה ההסתדרות את נמל התעופה בן גוריון לשלוש שעות לאות הזדהות עם המאבק. במקביל יימשכו הצעדים בשירות המדינה שהחלו בשבוע שעבר. בתוך כך, ימשיכו להשבית את גביית המיסים והשירות לקהל הרחב, עדכון העברת בעלות על רכב בסניפי בנק הדואר ובמשרד התחבורה, הטיפול במערך הקנסות של מערכת בתי המשפט, משטרת ישראל והרשויות המקומיות, קבלת קהל בלשכות ההוצאה לפועל ברחבי הארץ.

לאירוע בפייסבוק:

 https://www.facebook.com/events/1486002041670280