פגרה? מרתון מפגשים וחוגי בית עם ח"כ דב חנין ברחבי הארץ

הכנסת בפגרה. אבל ח"כ דב חנין (חד"ש – הרשימה המשותפת) אינו נח והוא פתח השבוע במרתון מפגשים וחוגי בית ברחבי הארץ ובמרכזם השאלות הפוליטיות הבוערות כעת בישראל.

2017-08-09_200418

ח"כ חנין מסר "אפשר כבר להרגיש את הקרקע רועדת מתחת לשלטון המושחת של נתניהו. אבל איך נתמודד עם הסכנות שהוא עוד עלול ליצור? ומה יהיה ביום שאחרי? איך נשנה באמת את הכיוון? כדי לבנות כאן חברה צודקת, שוויונית, שחיה בשלום באזור הזה צריך לעשות יותר מאשר סתם לחכות. אני מזמין אתכם ואתכן להיפגש איתי כדי לחשוב על כך ביחד. איך נתארגן לכוח שישנה את הפוליטיקה ואת החברה. איך נפעל כדי שהמקום הזה יהיה מקום לכולנו".

לדבריו "אם נסתכל טוב, נראה שמול שלטון נתניהו נוצרה כאן התנגדות רבה מלמטה, בזירות שונות. אני רואה את ההפגנות האמיצות של הנכים, שחוסמים כבישים, בדרישה הבסיסית כלכך לאפשר להם לחיות בכבוד. אני רואה את הפעילים הסביבתיים ואת התושבים, שלא מוכנים שחופי הים יהפכו לנדל"ן ויכוסו בבטון לטובת רווחי הקבלנים. אני רואה את קהילות הלהט"ב, שמפגינות נגד מדיניות ממשלתית מפלה ונגד פשעי שנאה. אני רואה את מאות המשפחות היהודיות והערביות ששולחות את הילדים שלהם להתחנך בגני ילדים ובבתיספר דולשוניים, כדי לבטא אמירה ערכית ברורה מול ההפרדה, הגזענות והשנאה".

"אבל מאבקים נפרדים לא מספיקים. הם צריכים להתכנס יחד, כדי לבנות כוח גדול. זה האתגר הגדול שלפנינו", הדגיש.

ניתן להירשם למפגשים שיתקיימו עם ח"כ חנין ברחבי הארץ:http://tinyurl.com/talkwithdov