עובדי תכנית שלבים במשרד החינוך פתחו בשביתה: יפגינו מול ביתו של בנט

עובדי תכנית שלבים במשרד החינוך פתחו הבוקר (שני) בשביתה ויפגינו מחר בערב מול ביתו של השר נפתלי בנט. מורי קבלן בתכנית שלבים, תכנית לילדים חולים הלומדים מביתם, התחילו עוד שנת לימודים מבלי לדעת מתי תחל עבודתם, באיזה היקף משרה וחלקם אף יתחילו את השנה בדצמבר ואף מאוחר יותר.

בהודעה שנמסרה אמש על ידי נציגי העובדים: מירב אבן צור, אילהאם בשארה, אילנה יוחננוב, שלי רביד נדל, גליה פלטין ואופיר מאור, נאמר כי השביתה תימשך שלושה ימים – עד ליום חמישי. מוועד העובדים, המאוגד בארגון כוח לעובדים, נמסר כי הסיבה לשביתה היא היעדר התקדמות משמעותית במו"מ בין נציגות העובדים להנהלת "קדימה מדע" ושלילת מרבית דרישות העובדים במו"מ. עילות נוספות לשביתה הן: "פגיעה מקיפה ועמוקה בשכרם של עובדים רבים כתוצאה מהמשך גיוס עובדים חדשים על חשבון עובדים קיימים", אי שיבוצם לעבודה של עובדים ותיקים רבים ופגיעה בשכר העובדים על ידי הגבלת והפחתת סך שעות העבודה השבועיות.

2017-10-16_210713

כאמור, מורי קבלן בתכנית שלבים יפגינו מחר (שלישי) מול ביתו של השר החינוך בנט  "למעלה מחודש ימים מאז תחילת שנת הלימודים ועשרות מורים ומורות, סייעים ועובדי פרא–רפואיים טרם שובצו לעבודה או ששכרם קוצץ במחצית ויותר. למעלה מחודש ימים והעובדים מצויים ללא שכר או ששכרם צנח דרמטית וזו בושה גדולה. נמשיך להיאבק לא רק על שכר ראוי, אלא גם על עצם הזכות להתפרנס", נאמר על ידי הוועד.

המורים הזמינו את ההורים ואת התלמידים, יחד עם הציבור הרחב, להצטרף להפגנה שיקיימו מחר בשעה 20:00  מול ביתו של שר החינוך, רחוב ציפמן 18 ברעננה. "נזכיר לו שמורי קבלן הם העובדים שלך!", נמסר עוד.