עובדי חברת מילוטל שבנהריה התארגנו במסגרת ההסתדרות והקימו ועד

עובדי חברת מילוטל, מאזור התעשייה הצפוני בנהריה, התאגדו בהסתדרות בליווי מרחב גליל מערבימהלך ההתארגנות קרם עור וגידים על רקע רצון העובדים להסדיר ולהבטיח את תנאי עבודתם וביטחונם התעסוקתי והכלכלי בחברה. הודעה על היציגות נשלחה להנהלת החברה.

2017-08-10_212541

דורון אלעד סגל, יו"ר ועד הפעולה במפעל, מסר כי "רצינו שיהיה ועד, גוף שיכול לעזור לנו לשמור על זכויות העובדים". לדבריו, לאחר שקיבל את ההחלטה לאגד את חבריו, פנה להסתדרות וקיבל ליווי, בעזרתו היה מהלך החתימה מהיר מאוד. במכתב היציגות שנשלח למנכ"ל החברה הביעו חברי ועד העובדים, ואנשי המרחב, "תקווה לכינון יחסי עבודה פוריים וטובים בין נציגות העובדים וההנהלה", וביקשו לקיים פגישת היכרות להתנעת תהליך המשא ומתן לקראת הסכם קיבוצי ראשון בחברה. הנהלת החברה פנתה להסתדרות בבקשה לבחון את טופסי ההצטרפות.

מילוטל הוא המפעל להקפאת ירקות הגדול בישראל ומתמחה ביצור מוצרי ירקות ותפוחי אדמה קפואים, הוקם על ידי תשלובת מילואות שבבעלות קיבוצי הגליל המערבי בתחילת שנות השמוניםב-1994 נרכש המפעל על ידי קבוצת פישמן. מוצרי המפעל מופצים על ידי אסם, תנובה וחברות נוספות. במפעל עובדים כ-130 עובדים קבועים ועוד עשרות עובדי קבלן ועובדים עונתיים.