עובדי החדשות המקומיות הפגינו וקראו 'הון-שלטון-עולם תחתון'

עשרות מעובדי החדשות המקומיות מכל הארץ, הפגינו אתמול (שני) בצהריים מול משרדי מועצת הכבלים והלוויין במשרד התקשורת בתל אביב, וזאת במחאה על החלטת המועצה מיום חמישי ולפיה אין צורך בהמשך שידור החדשות המקומיות. הפגנה התקיימה מול משרדי מועצת הכבלים והלוויין במגדל שלום שמרכז בתלאביב.

העובדים קראו "הון, שלטון, עולם תחתון" והסבירו כי החלטת המועצה לסגור את השידורים החדשותיים המקומיים סותרת כל עמדה שחברי המועצה והדרג המקצועי בה. העובדים התכנסו במגדל שלום ועלו לקומה בה יושבת מועצת הכבלים והלוויין. "ביום חמישי התכנסו בחשאי 5 מתוך 10 חברי הוועדה וב'רוב' של 3 חברים מול 2 הוציאו את ההחלטה ההזויה הזאת. ככל הנראה הופעלו לחצים כבדים מצד חברות הלוויין והכבלים לקראת הדיון שיקרה מחר בוועדת הכלכלה ובה יאושר התיקון לחוק לפיו החברות הן שיממנו את החדשות המקומיות", מסרו פעילי ועד עובדי החדשות.

2013-12-23_204050

הפגנה של עובדי החדשות המקומיות מול משרדי מועצת הכבלים והלוויין במגדל שלום שמרכז בתלאביב(צילום: ארגון העיתונאים)

בהפגנה השתתפו עשרות עובדים, נציגים מארגון העיתונאים וכן עיתונאים מכלי תקשורת נוספים שהביעו סולידאריות עם מאבקם של עובדי החדשות. חיים הרזהב, יו"ר וועד עובדי החדשות המקומיות ציין כי "הדיון מחר בוועדת הכלכלה הוא המכריע. חברי הכנסת, שהופעלו עליהם לחצים כבדים ופסולים, יצטרכו מחר להראות שהם פועלים למען האינטרס הציבורי. אני בטוח שחברי הכנסת יעשו את הדבר הנכון למען הציבור ולמען עובדי החדשות שמבקשים להמשיך ולהשמיע את הסיפורים של קריית שמונה וקריית גת."